Bluetouch Electric Scooter 2nd Quality BT350 Black

zdjęcie ilustracyjne

Bluetouch Electric Scooter 2nd Quality BT350 Black
Bluetouch Electric Scooter 2nd Quality BT350 Black
Kod produktu
ADSPTBT01_V
Producent
BLUETOUCH
Punkty lojalnościowe: 156
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Ten typ miejskiego skutera elektrycznego jest odpowiedni zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet i oferuje funkcje dla bardziej wymagających jeźdźców. Jego zaletami są moc 350 W, maksymalny zasięg do 60 km, prędkość maksymalna do 35 km/h oraz nośność 120 kg. Model ten posiada trzy regulowane biegi. Przy największej prędkości osiąga prędkość do 35 km/h. Dzięki tempomatowi jazda staje się płynniejsza, a przy tym oszczędza się sporo energii. Jeśli musisz podróżować komunikacją miejską lub samochodem, docenisz szybki mechanizm składania i lekką, łatwą do uchwycenia konstrukcję. Jazda w warunkach słabej widoczności nie stanowi problemu dzięki reflektorom LED z przodu i z tyłu. Wysokiej jakości układ hamulcowy zapewnia bezpieczeństwo podczas każdej jazdy. Ucieszy Cię również podświetlany wyświetlacz wielofunkcyjny, który jest łatwy do odczytania nawet przy słabej widoczności.

  • Elektryczny skuter o mocy 350 W i zasięgu do 60 km
  • Lekka konstrukcja - waga całkowita wraz z akumulatorem wynosi 18,5 kg
  • 36 V potężny akumulator Li-Ion o bezkonkurencyjnej pojemności 20,8 Ah
  • Prędkość do 35 km/h
  • Zawieszenie koła przedniego
  • Udźwig do 120 kg
  • Koła o rozmiarze 8" - przednie pompowane, tylne bezdętkowe
  • Reflektory LED z przodu i z tyłu
  • Jakość hamulców, na której można polegać
  • Regulowana wysokość kierownicy
  • Tempomat
  • Wysoki stopień ochrony przed wodą i pyłem - IPS65
  • Kolor: czarny


Uwagi:
Produkcja skutera spełnia wymagania certyfikatu jakości ISO 9001:2008. 3 lata przedłużonej gwarancji na baterię LG.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29883 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

83% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni