Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-C, stereo, podstawka ładująca

- 16%

zdjęcie ilustracyjne

Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-C, stereo, podstawka ładująca
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-C, stereo, podstawka ładująca
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-C, stereo, podstawka ładująca
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-C, stereo, podstawka ładująca
Kod produktu
31457738
OEM
77Y90AA
Producent
HP
Punkty lojalnościowe: 272
0 ocen
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

1 084,33 zł

907,40 zł

737,72 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 905,85 zł
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

907,40 zł

1 084,33 zł

737,72 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams

Stwórz własną strefę skupienia dzięki słuchawkom Voyager Focus 2. Trzy poziomy zaawansowanej cyfrowej technologii hybrydowej ANC tłumią rozpraszający hałas otoczenia.

Krystalicznie czyste połączenia

Dyskretne ramię mikrofonu z redukcją szumów i technologią Acoustic Fence sprawia, że głos jest czysty i wyraźny.

Komfort przez cały dzień

Wygodny pałąk z wyściełanym paskiem i pluszowe nauszniki zapewniają komfort podczas całodziennych rozmów telefonicznych.

Specyfikacje

  • Dźwięk: Dynamiczna optymalizacja korektora
  • Kolor: czarny
  • Zasięg bezprzewodowy: Do 50 m; Do 91 m (z bazą Voyager Office)
  • Certyfikowane oprogramowanie do współpracy: Microsoft Teams
  • Długość kabla: 1,5 m
  • Kompatybilność sprzętowa: kompatybilny z komputerami poprzez adapter Bluetooth BT700 USB-A lub kabel Micro USB i smartfonami poprzez Bluetooth.

Kompatybilne systemy operacyjne

  • Windows 11
  • Windows 10
  • macOS

Typ połączenia

  • Bluetooth
  • USB typu A
  • Micro USB (komputer)

Co znajduje się w pudełku

  • Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy
  • Kabel ładujący micro USB
  • Adapter Bluetooth USB BT700
  • Walizka podróżna
  • Przewodnik wprowadzający
  • Baza ładująca

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj urządzenia
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni