Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-A, stereo
1 510,93 zł
836,41 zł
680,01 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Poly Voyager Focus 2 MS Teams, adapter BT700 USB-A, stereo
Stwórz swoją strefę ostrości dzięki Voyager Focus 2.
Usłyszysz tylko to, co musisz usłyszeć. Pozostaniesz skupiony, tak jak powinno być.
Doskonała akustyka dla koncentracji
Dzięki trzem poziomom zaawansowanej cyfrowej hybrydowej technologii ANC można tłumić zakłócenia.
Krystalicznie czyste połączenia
Czysty i wyraźny głos. To wszystko, co usłyszy rozmówca.
Dyskretne ramię mikrofonu z redukcją szumów tworzy wolną od szumów wirtualną bańkę.
Komfort noszenia przez cały dzień
Wygodny pałąk z wyściełanym paskiem i pluszowymi nausznikami.
Voyager Focus 2 dostosowuje się do użytkownika w maksymalnym stopniu. Bądź produktywny przez cały dzień.
Specyfikacje
- Dźwięk: Dynamiczna optymalizacja korektora
- Kolor: czarny
- Zasięg bezprzewodowy: Do 50 m; Do 91 m (z bazą Voyager Office)
- Certyfikowane oprogramowanie do współpracy: Microsoft Teams
- Długość kabla: 1,5 m
- Kompatybilność sprzętowa: kompatybilny z komputerami poprzez adapter Bluetooth BT700 USB-A lub kabel Micro USB i smartfonami poprzez Bluetooth.
- Alerty głosowe: maksymalna głośność; minimalna głośność; wyciszenie włączone; wyciszenie wyłączone; wyciszenie; status połączenia; czas rozmowy; niski poziom naładowania baterii
- Kompatybilne systemy operacyjne: Windows 11; Windows 10; macOS
- Szerokość pasma mikrofonu: od 100 Hz do 6,8 kHz
- Pasmo przenoszenia głośnika: 20 Hz do 20 kHz
- Typ mikrofonu: 2x analogowy mikrofon ECM; 2x cyfrowy mikrofon MEMS
- Typ połączenia: Bluetooth; USB typu A; Micro USB (komputer)
- Typ słuchawek: Nauszne
- Rozmiar głośnika: 32 mm
Co znajduje się w pudełku
- Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy
- Kabel ładujący micro USB
- Adapter Bluetooth USB BT700
- Walizka podróżna
- Przewodnik wprowadzający
- Baza ładująca
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.