Modułowy zestaw słuchawkowy JPL TT3 EVO Boom, słuchawki i mikrofon ze złączem QD
400,51 zł
387,09 zł
314,71 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Modułowy zestaw słuchawkowy JPL TT3 EVO Boom
JPL Telecom jest globalnym innowatorem w projektowaniu i produkcji profesjonalnych zestawów słuchawkowych.
TT3 EVO - Rozwiązanie klasy premium dla środowisk o dużym natężeniu ruchu
TT3 EVO to opatentowany modułowy system słuchawkowy dla biur i centrów telefonicznych.
Umożliwia użytkownikowi wybór stylu noszenia i zapewnia znaczne oszczędności.
Moduł wysięgnika TT3
Moduł jest wyposażony w wysokiej jakości mikrofon z funkcją redukcji szumów otoczenia.
Posiada opcję blokady i elastyczny uchwyt.
Złącze QD do szybkiego odłączania
TT3 Boom jest wyposażony w złącze QD do szybkiego odłączania zestawu słuchawkowego.
Umożliwia użytkownikowi szybkie opuszczenie biurka bez zdejmowania zestawu słuchawkowego.
System modułowy
Moduł TT3 Boom można połączyć z pojedynczym lub podwójnym klipsem na głowę.
Operator ma wtedy do dyspozycji tylko swój klips o wysokiej jakości i wygodnej konstrukcji.
Wybór konstrukcji klamry
- JPL TT3 BIN Headband podwójny pałąk nauszny
- Opaska na głowę JPL TT3 MON z pojedynczym szwem
Główne parametry
Jedna słuchawka do komunikacji ze współpracownikami.
Mikrofon można umieścić zarówno na lewym, jak i prawym uchu.
Obrotowe ramię mikrofonu z blokadą 220°.
Mikrofon z redukcją szumów Surround Shield.
Głośniki szerokopasmowe.
Zawiera torbę do przechowywania słuchawek i klips do ubrania.
Kompatybilny ze wszystkimi znanymi telefonami biurowymi.
Zaprojektowany i skonstruowany w Wielkiej Brytanii.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.