Automatyczna niszczarka Fellowes AutoMax 200 C tnąca na ścinki poprzeczne
2 382,73 zł
2 043,36 zł
1 661,27 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Fellowes AutoMax 200 C - Automatyczna niszczarka tnąca na ścinki poprzeczne
EAN: 0043859676125
Niszczenie nigdy nie było łatwiejsze dzięki automatycznej niszczarce Fellowes AutoMax 200 C.
Wystarczy załadować papier, włączyć urządzenie i rozpocząć pracę.
Cechy produktu
Automatycznie niszczy do 200 arkuszy papieru o gramaturze 70g.
Do ręcznego podawania do 10 arkuszy papieru.
Cięcie poprzeczne 4 x 38 mm.
Parametry techniczne
- Poziom bezpieczeństwa papieru P4, kart kredytowych T4, płyt CD/DVD O4
- Szerokość wlotu 220 mm
- Kosz o pojemności 32 litrów
Inteligentne funkcje
Funkcja SilentShred minimalizuje hałas podczas niszczenia.
Po 2 minutach bezczynności urządzenie wyłączy się automatycznie (tryb uśpienia).
Funkcja Auto-Reverse zapewnia przerwanie rozdrabniania i cofanie w przypadku zacięcia.
Możliwość rozdrabniania
- Zszyte papiery (do 20 zszytych arkuszy papieru 70g)
- Karty kredytowe
- CD/DVD
Kontrola i bezpieczeństwo
Sterowanie odbywa się za pomocą panelu dotykowego z podświetleniem LED.
Wskazanie przegrzania, otwartego pojemnika, pełnego pojemnika i możliwej kolizji.
Automatyczny system ochrony przed przegrzaniem.
Budowa
Podstawa z kółkami do łatwego przemieszczania.
Ostrza tnące wykonane ze specjalnej hartowanej stali, mocny silnik i metalowe elementy przekładni.
Wewnątrz wysuwany kosz na śmieci z wytrzymałym koszem na papier.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.