Akumulator Avacom do Makita, Ni-MH, 12V, 3000mAh

- 16%

zdjęcie ilustracyjne

Akumulator Avacom do Makita, Ni-MH, 12V, 3000mAh
Akumulator Avacom do Makita, Ni-MH, 12V, 3000mAh
Kod produktu
1AK0079CNX1AQ
Producent
AVACOM
Punkty lojalnościowe: 10
0 ocen
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

255,14 zł

213,52 zł

173,59 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 232,79 zł
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

213,52 zł

255,14 zł

173,59 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Akumulator Avacom do Makita, Ni-MH, 12V, 3000mAh

Avacom oferuje zamienny akumulator do narzędzi Makita. Bateria ta jest wykonana z ogniw Panasonic i oferuje pojemność 3000 mAh oraz napięcie 12V.

Specyfikacja techniczna

  • Typ: Ni-MH
  • Napięcie: 12 V
  • Pojemność: 3000 mAh
  • Artykuły: panasonic
  • Wymiary: 84,40 x 93,80 x 102,90 mm
  • Waga: 641,5 g

Kompatybilność

Ten akumulator jest kompatybilny z następującymi modelami narzędzi Makita:

  • 1050D, 1050DWD
  • 4013D, 4191DWD
  • 4331D, 4331DWD, 4331DWDE
  • 5093D, 5093DWD
  • 6213D, 6213DWBE
  • 6216D, 6216DWBE, 6216DWDE
  • 6217D, 6217DWDE, 6217DWDLE
  • 6223D, 6227D, 6227DWBE
  • 6271D, 6313D, 6313DWBE
  • 6314DWBE, 6315D, 6315DRC
  • 6315DRCSP, 6316D, 6316DWB
  • 6316DWBE, 6317D, 6317DWDE
  • 6317DWDRE, 6317DWFE, 6319D
  • 6319DWFE, 6835D, 6835DWB
  • 6835DWD, 6914D, 6914DWB
  • 6914DWBE, 6914DWDE, 6916D
  • 6916DWDE, 6916FDWDE, 6916FDWDE1
  • 6917D, 6917DWDE, 6917FDWDE
  • 6918D, 6918DWD, 6918DWDE
  • 6918DWF, 6918DWFE, 6918FDWDE
  • 6918FDWFE, 6919ND, 6980FD
  • 6980FDWDE, 6980FDWFE, 8413D
  • 8413DWDE, 8413DWFE, 8414DWFE
  • DA312D, DA312DWD, DA312DWF
  • ES85, ML120, ML121
  • ML122, ML123, ML124
  • SC131D, UB120D, UB120DWB
  • UB121D, UC120D, UC120DWD
  • UC120DWDE, UC170D, UC170DWD
  • VR250D, VR250DWDE, VR251D, VR251DWDE

Zawiadomienie

Nie używaj akumulatora Ni-Mh w ładowarce przeznaczonej wyłącznie do akumulatorów Ni-Cd - może to spowodować pożar!

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29781 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni