Akumulator Avacom do Bosch, Ni-MH, 12V, 3000mAh

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

Akumulator Avacom do Bosch, Ni-MH, 12V, 3000mAh
Akumulator Avacom do Bosch, Ni-MH, 12V, 3000mAh
Akumulator Avacom do Bosch, Ni-MH, 12V, 3000mAh
Akumulator Avacom do Bosch, Ni-MH, 12V, 3000mAh
Kod produktu
1AK0031CNX1AQ
Producent
AVACOM
Punkty lojalnościowe: 10
0 ocen
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

224,77 zł

216,82 zł

176,28 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 205,05 zł
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

216,82 zł

224,77 zł

176,28 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Akumulator zamienny Avacom do Bosch, Ni-MH, 12V, 3000mAh

Parametry:

  • Napięcie: 12 V
  • Pojemność: 3000 mAh
  • Technologia: Ni-MH
  • Wymiary: 106,50 x 86,00 x 111,50 mm
  • Waga: 718 g

Kompatybilność:

Ten akumulator jest kompatybilny z następującymi modelami narzędzi Bosch:

  • 3360, 3360K, 3455, 3455-01
  • 22612, 23612, 32612
  • Exact 8, Exact 12, Exact 700
  • GDR 12 V, GDR 12VN
  • GLI 12V, GLI 12V Professional
  • GSB 12 VE-2, GSR 12 VE-2
  • GSR 12-1, GSR 12-2, GSR 12V
  • PAG 12V
  • PSB 12 VE-2, PSR 12
  • PSR 12 VE-2, PSR 12-2, PSR 12VE, PSR 1200

Kompatybilne numery produktów:

Ta bateria jest kompatybilna z następującymi numerami produktów:

  • 2 607 335 249, 2 607 335 261, 2 607 335 262
  • 2 607 335 273, 2 607 335 274, 2 607 335 374
  • BAT043, BAT045, BAT046, BAT049, BAT120, BAT139

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni