Akumulator Avacom do BOSCH GSR, Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, nieoryginalny.

- 11%

zdjęcie ilustracyjne

Akumulator Avacom do BOSCH GSR, Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, nieoryginalny.
Akumulator Avacom do BOSCH GSR, Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, nieoryginalny.
Kod produktu
1AK0000102AAQ
Producent
AVACOM
Punkty lojalnościowe: 13
0 ocen
W magazynie 2 szt, jutro u Ciebie

302,60 zł

269,10 zł

218,78 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 270,49 zł
W magazynie 2 szt, jutro u Ciebie

269,10 zł

302,60 zł

218,78 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Akumulator Avacom do BOSCH GSR

Li-Ion, 14,4V, 5000mAh, 72Wh, nieoryginalny

Opis produktu

Akumulator zamienny AVACOM do BOSCH GSR 14,4 V-LI. Zapewnia napięcie 14,4 V i pojemność 5000 mAh.

Zawiera wysokiej jakości koreańskie ogniwa SAMSUNG, przeznaczone bezpośrednio do narzędzi bezprzewodowych.

Wymiary i waga

99,10 x 74,80 x 61,50 mm, 476,2 g

Pielęgnacja baterii

Rozładowany akumulator należy jak najszybciej naładować. W przypadku przechowywania długoterminowego najlepiej naładować akumulator do 80% pojemności i przechowywać go w suchym miejscu w temperaturze pokojowej.

Jeśli podczas pracy zauważysz znaczny spadek wydajności narzędzia akumulatorowego, natychmiast przerwij pracę i naładuj akumulator. Może to zapobiec niedoładowaniu akumulatora.

Nie wystawiać akumulatora na działanie wilgoci, deszczu lub bezpośredniego światła słonecznego.

Kompatybilne baterie (numery części)

  • BAT607
  • BAT607G
  • BAT614
  • BAT614G
  • 1 600 Z00 030
  • 1 600 Z00 032
  • 2 607 336 077
  • 2 607 336 078
  • 2 607 336 150
  • 2 607 336 223
  • 2 607 336 224
  • 2 607 336 318
  • 2 607 336 552
  • 2 607 336 600
  • 2 607 336 607
  • 2 607 336 608
  • 2 607 336 740
  • 2 607 336 814

Kompatybilne modele

  • BOSCH GBA 14
  • GBH 14.4 V-LI
  • GBH 14.4 V-LI Compact Professional
  • GDR 1080-LI
  • NRD 14,4 V-LI
  • GDR 14.4 V-LIN
  • GDR 14.4V-LIMF
  • GDS 14.4 V-LI
  • GDS 14.4 V-LIN
  • GHO 14.4 V-LI
  • GHO 14.4 V-LI Professional
  • GLI VariLED Professional
  • GSB 14.4 VE-2-LI
  • GSB 14.4 VE-2-LIN
  • GSB 14.4 V-LI
  • GSB 14.4 V-LI Professional
  • GSB 14.4-2-LI
  • GSB 14.4-2-LI Professional
  • GSR 14.4 V-LI
  • GSR 14.4 V-LIN
  • GSR 14.4 V-LI Professional
  • GSR 14.4 VE-2-LI
  • GSR 14.4 VE-2-LI Professional
  • GSR 14.4-2-LI
  • GSR 14.4-2-LI Professional
  • GSR 1080-LI
  • GSR 1440-LI
  • GSR 1440-LI Professional
  • PB360S

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29781 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni