AKCESORIA EF 142 DO ODKURZACZA ELECTROLUX
75,72 zł
59,93 zł
48,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw filtrów EF142 do odkurzaczy bezprzewodowych Electrolux
Zoptymalizuj wydajność ssania odkurzacza sztyftowego dzięki naszym filtrom EF142. Regularne czyszczenie i wymiana filtrów pozwoli utrzymać odkurzacz w doskonałym stanie.
Łatwa konserwacja
Filtry są łatwe w czyszczeniu i trwałe. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, należy czyścić je szczotką po każdym opróżnieniu pojemnika na kurz i myć po każdym piątym opróżnieniu.
Jak konserwować filtr:
- Wypłucz części filtra letnią wodą bez detergentów.
- Strząśnij nadmiar wody i pozostaw do wyschnięcia na co najmniej 12 godzin.
- Przed włożeniem filtra z powrotem do odkurzacza należy upewnić się, że wszystkie jego części są całkowicie suche.
Kompatybilność z modelami
Filtry EF142 są kompatybilne z następującymi modelami odkurzaczy:
- AEG AG 5010, AG 5011, AG 5012, AG 5020, AG 5022
- ELECTROLUX EL 3000 A, EL 3020 A, UltraPower ZB 5010, ZB 5011, ZB 5012, ZB 5020, ZB 5021, ZB 5022, EUP82MG, EUP82RR, EUP84DB, EUP84IGM, EUP86SSM, EUP86TBM, EUP8GREEN, ZB 5024 G
Utrzymanie wysokiej wydajności odkurzacza
Nie pozostawiaj mocy ssania odkurzacza przypadkowi. Wymieniaj filtry co najmniej dwa razy w roku lub gdy są widocznie zabrudzone.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.