2225N CROSSWAVE PETPro 3w1 BISSELL
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
BISSELL 2225N CROSSWAVE PETPro 3w1
Kod produktu: 11120245165
Główne cechy
Typ: Wielofunkcyjny środek czyszczący 3 w 1
Zastosowanie: Twarde podłogi i dywany
Sterowanie: cyfrowe dotykowe
Moc wejściowa: 560 W
Poziom hałasu: 80 dB
Funkcje specjalne
Eliminacja nieprzyjemnych zapachów: formuła czyszcząca zapachy zwierząt
Obroty szczotki: 3000 obr.
Obrotowa głowica: kąt 60
Oświetlenie LED: Tak
Parametry
Zbiornik czystej wody: 0,82 litra
Pojemnik na brud: 0,62 litra
Długość kabla: 7,62 m
Waga: 5 kg
Cechy praktyczne
System pojemników: dwa wyjmowane pojemniki na czystą i brudną wodę
Filtr: zmywalny
Koła: Zmiękczone
Podstawa czyszcząca: Dla łatwej konserwacji urządzenia
Opis produktu
BISSELL 2225N CROSSWAVE PETPro 3w1 to wielofunkcyjny odkurzacz przeznaczony dla właścicieli zwierząt domowych. Odkurza, mopuje i pomaga osuszyć podłogi w domu w jednym kroku. Sterowanie jest cyfrowe. Eliminuje zapachy zwierząt domowych dzięki specjalnej formule czyszczącej. Urządzenie posiada system dwóch wyjmowanych pojemników na czystą i brudną wodę. Pojemnik na czystą wodę ma pojemność 0,82 litra, a pojemnik na brud 0,62 litra. Długość przewodu zasilającego wynosi 7,62 m. Urządzenie posiada głowicę obrotową 60° i oświetlenie LED. Zdejmowana szczotka obrotowa wykonuje 3000 obrotów na minutę. Urządzenie posiada miękkie kółka, a pojemnik na zanieczyszczenia oddziela zanieczyszczenia stałe od brudnej wody. Podstawa czyszcząca ułatwia konserwację urządzenia. Waga urządzenia wynosi 5 kg, a pobór mocy 560 W.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.