Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V10 Absolute 2023, drążek, cyklonowy, filtr HEPA, 3 poziomy ssania, wskaźniki LED
2 195,82 zł
1 785,22 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Dyson V10 Absolute 2023
Nowy standard czystości. Przedstawiamy odkurzacz sztyftowy DYSON V10 Absolute 2023, który zapewnia doskonałe rezultaty na każdym rodzaju podłogi, od drewna po podłogi pływające i lino.
Praca bezprzewodowa
Bezprzewodowa konstrukcja umożliwia wygodne czyszczenie bez ograniczeń. Akumulator litowo-jonowy 25,2 V umożliwia odkurzanie nawet przez 60 minut bez przerwy. Ładowanie trwa zaledwie 3,5 godziny.
Instalacja na ścianie
Odkurzacz można zamontować w uchwycie ściennym, oszczędzając miejsce i będąc zawsze gotowym do użycia.
Idealny dla alergików
Dzięki filtrowi HEPA i filtrowi antybakteryjnemu odkurzacz jest idealny dla gospodarstw domowych z alergikami i zwierzętami domowymi.
Skuteczne odkurzanie sierści zwierząt
Wysoka skuteczność odkurzania sierści zwierząt jest szczególnie doceniana przez gospodarstwa domowe ze zwierzętami.
Specyfikacje
- Typ odkurzacza: bezworkowy, z drążkiem, cyklonowy
- Rodzaj powierzchni: Wszystkie rodzaje podłóg
- Przeznaczenie: Dla alergików, Do sierści zwierząt domowych, Antybakteryjne
- Rodzaj czyszczenia: Odkurzanie, Czyszczenie na sucho
- Zasilanie: akumulator
- Typ akumulatora: litowo-jonowy
- Czas ładowania: 3,5 h
- Czas pracy: 60 min
- Napięcie akumulatora: 25,2 V
- Typ filtra: Filtr HEPA
- Pojemnik zbiorczy: pojemność 0,76 l
- Materiał: tworzywo sztuczne
- Wymiary: szerokość 26 cm, wysokość 125 cm, głębokość 25 cm
- Waga: 2,67 kg
- Rodzaj kontroli: na ciele
- Materiał rurki: tworzywo sztuczne
- Kolor: fioletowy, szary, złoty
Co znajduje się w pudełku
- 1x Dyson V10 Absolute 2023 (akumulator litowo-jonowy 2800 mAh w zestawie)
- 1x Zasilacz
- 1x Uchwyt ścienny do ładowania
- 1x Uniwersalna wylewka podłogowa Motorbar
- 1x Puszysta dysza do gładkich podłóg
- 1x Adapter do odkurzania pod meblami
- 1x Mini dysza z obrotową szczotką z napędem silnikowym
- 1x Kombinowana dysza szczotkowa
- 1x Dysza do żwiru
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.