Zestaw magnetyczny PIXIO-50
115,36 zł
93,79 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zestaw magnetyczny PIXIO-50
Seria PIXIO-50 to 50 magnetycznych klocków w sześciu harmonijnych kolorach. Kreatywność zostaje rozbudzona, a radość z kolorów ożywa.
Budowanie i tworzenie
Zacznij od prostych modeli i z czasem buduj własne projekty. PIXIO jest idealny dla fanów Pixel Art i graczy Minecraft.
Narzędzie dydaktyczne
Użyj PIXIO jako zasobu do rozwijania kreatywności dzieci. Zawiera sześć kolorów do tworzenia obiektów i postaci.
Kolory blokowe
- Czarny 5x
- Biały 5x
- Czerwony 10x
- Zielony 10x
- Żółty 10x
- Turkus 10x
Główne cechy
PIXIO wspiera rozwój umiejętności motorycznych, rozumowania przestrzennego i kreatywności. Jest w pełni kompatybilny z innymi zestawami PIXIO.
Interaktywna aplikacja PIXIO
PIXIO oferuje aplikację z różnorodnymi modelami 3D do dalszego rozwoju kreatywności. Pobierz aplikację i odkryj ponad 1000 kreatywnych pomysłów.
Nauka w formie zabawy
PIXIO pomaga rozwijać kreatywność, wyobraźnię i poprawia umiejętności motoryczne.
Certyfikowany produkt
PIXIO jest certyfikowany zgodnie z normami bezpieczeństwa zabawek CE i ASTM.
Pixel Art i Minecraft z PIXIO
Twórz pikselowe obiekty i kształty 3D w prawdziwym życiu. Idealny dla fanów Pixel Art i graczy Minecraft.
Nagrody
PIXIO zdobyło nagrody Red Dot Design Award, Toy Award, A´DESIGN AWARD Gold i A´DESIGN AWARD Platinum.
Ostrzeżenie
Produkt zawiera małe magnesy i nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia. W przypadku połknięcia lub wdychania magnesów należy skontaktować się z lekarzem.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.