Zasilacz Emos z funkcją unikania, 12V/300mA
26,05 zł
21,18 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Zasilacz stabilizowany impulsowy przeznaczony jest do zasilania przedwzmacniaczy/wzmacniaczy w małych instalacjach antenowych wymagających napięcia 12 V DC przy maksymalnym poborze prądu do 300 mA. Zasilacz BEN-12SP jest wyposażony w gniazda dla złączy F, co znacznie przyspiesza i upraszcza instalację kabla koncentrycznego. Zasilacz BEN-12SP jest wyposażony w obwód zabezpieczający przed przypadkowym zwarciem na wejściu antenowym. Dioda LED wskazuje obecność napięcia wyjściowego i prawidłowe działanie zasilacza. Zastosowana technologia zasilania zmniejsza pobór mocy w trybie bez obciążenia nawet o 90% w porównaniu z konwencjonalnym zasilaczem. Zintegrowany przełącznik zasilania umożliwia zasilanie przedwzmacniacza/wzmacniacza umieszczonego w puszce antenowej, przy użyciu tego samego kabla koncentrycznego, który przenosi sygnał DVB-T do odbiornika telewizyjnego. Adapter spełnia wymagania międzynarodowych norm ECO-design, CE. Normy te gwarantują niskie zużycie energii w trybie czuwania bez obciążenia, a tym samym redukcję emisji CO2. Zastosowana technologia zasilania zmniejsza zużycie energii w trybie bez obciążenia nawet o 90% w porównaniu z konwencjonalnym zasilaczem. Dzięki wyższej wydajności może zaoszczędzić do 30% energii elektrycznej podczas normalnej pracy w porównaniu z konwencjonalnymi zasilaczami. Parametry produktu zasilacz produktu Konstrukcja przełączająca SMPS przeznaczony do zasilania przedwzmacniaczy antenowych napięcie wejściowe 110-230 V napięcie wyjściowe 12 V prąd wyjściowy 300 mA Konstrukcja ECO tak pobór mocy w trybie czuwania <0,3 W Kondensator filtrujący 470 µF wyłącznik zasilania tak złącze wejściowe F Złącze przełącznika wyjściowego IEC Tłumienie przelotowe przełącznika zasilania 1 dB długość kabla zasilającego nieokreślona kabel zasilający 1,5 m maks. obciążenie wyjściowe stałe/szczytowe 300 mA rozmiar 70 × 57 × 23 mm opakowanie handlowe 1 sztuka, pudełko
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.