Żarówka LED A60/E27/3,8W/60W/806lm/ciepła biel, 3szt.

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Żarówka LED A60/E27/3,8W/60W/806lm/ciepła biel, 3szt.
Żarówka LED A60/E27/3,8W/60W/806lm/ciepła biel, 3szt.
Żarówka LED A60/E27/3,8W/60W/806lm/ciepła biel, 3szt.
Kod produktu
AH219986100186
OEM
1525283274
Producent
EMOS
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 12 szt, w piątek u Ciebie

54,48 zł

51,65 zł

41,99 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,65 zł
W magazynie 12 szt, w piątek u Ciebie

51,65 zł

54,48 zł

41,99 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Żarówka LED A60/E27/3,8W/60W/806lm/ciepła biel, 3szt.

Numer produktu: 1525283274

EAN: 8592920120590

Opis produktu

Jest to żarówka LED firmy EMOS Lighting. Żarówka ta ma oprawkę E27 i emituje ciepłą białą barwę światła. Jej pobór mocy wynosi 3,8 W, co odpowiada natężeniu światła tradycyjnej żarówki o mocy 60 W.

Specyfikacja techniczna

  • Strumień świetlny: 806 lm
  • Rozmiar: 60 × 60 × 105 mm
  • Seria: FILAMENT
  • Możliwość ściemniania: nie
  • Kształt: A60
  • Temperatura chromatyczności: 2 700 K
  • Kąt wiązki: 300°
  • Napięcie: 230 V~/50 Hz

Współczynnik oddawania barw (CRI) wynosi 80 i należy do klasy energetycznej A.

Dożywotnia gwarancja

Żywotność żarówki LED wynosi 50 000 godzin, a okres gwarancji wynosi 5 lat.

Technologia

Technologia zastosowana w tej żarówce LED to COB z liczbą chipów wynoszącą 4. Współczynnik mocy wynosi 0,5, a liczba cykli przełączania to 30 000. Skuteczność świetlna wynosi 212 lm/W.

Produkt jest pakowany w pudełko po 3 sztuki.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30043 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni