Wieloportowy adapter cyfrowego AV USB-C

- 9%

zdjęcie ilustracyjne

Wieloportowy adapter cyfrowego AV USB-C
Wieloportowy adapter cyfrowego AV USB-C
Kod produktu
AH1319982-MUF82SK
OEM
MUF82ZM/A
Producent
APPLE
Punkty lojalnościowe: 15
0 ocen
W magazynie 20 szt, we wtorek u Ciebie

336,86 zł

305,18 zł

248,11 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 305,11 zł
W magazynie 20 szt, we wtorek u Ciebie

305,18 zł

336,86 zł

248,11 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wieloportowy adapter USB-C/cyfrowe AV

EAN: 190198914439

Idealne rozwiązanie do podłączenia komputera Mac lub iPada Pro do wyświetlacza HDMI. Za pomocą tej przejściówki można również podłączyć standardowe urządzenia USB i kabel USB-C do ładowania.

Kopia lustrzana wyświetlacza komputera Mac

Łatwe tworzenie kopii lustrzanej ekranu komputera Mac na telewizorze lub wyświetlaczu HDMI.

Łatwe połączenie

Podłącz adapter do portu USB-C lub Thunderbolt 3 (USB-C) w komputerze Mac lub iPadzie Pro, a następnie podłącz kabel HDMI do telewizora lub projektora.

Standardowy port USB

Do podłączania pamięci flash, aparatu lub kabla USB w celu synchronizacji i ładowania urządzeń iOS.

Port USB-C

Podłącz kabel, aby naładować komputer Mac lub iPada Pro.

Obsługiwane rozdzielczości i wyjście wideo

  • 3840 × 2160 przy 60 Hz: z 11-calowym iPadem Pro, 12,9-calowym iPadem Pro (3. generacji), MacBookiem Pro (15-calowym, 2017 i nowszym), iMakiem (Retina 5K, 27-calowym, 2017 i nowszym), iMakiem (Retina 4K, 21,5-calowym, 2017 i nowszym) oraz iMakiem Pro (2018).
  • 1080p przy 60 Hz lub UHD (3840×2160) przy 30 Hz: z MacBookiem Pro (13 cali, 2016 i nowsze), MacBookiem Pro (15 cali, 2016), iMac (bez Retina, 21,5 cala, 2017) i Mac mini (2018).

Porty

  • HDMI
  • USB
  • USB-C

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30102 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni