Adapter Delock Displayport 1.2 męski i HDMI żeński 4K 60 Hz aktywny
116,63 zł
94,82 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ten adapter firmy Delock umożliwia podłączenie monitora HDMI do systemu za pośrednictwem bezpłatnego interfejsu Displayport. Adapter obsługuje rozdzielczości do 4K Ultra HD przy 60 Hz i jest wstecznie kompatybilny z Full-HD 1080p. Adapter oferuje aktywną konwersję i dlatego nadaje się również do kart graficznych, które nie są zaprojektowane do wysyłania sygnałów DP . Specyfikacja - Złącze: Displayport 20-pinowe męskie > HDMI-A 19-pinowe żeńskie - Chipset: Parade PS176 - Specyfikacja Displayport 1.2 i High Speed HDMI z Ethernetem (HEC) - Aktywny konwerter dla kart graficznych z wyjściem DP i DP - Rozdzielczość do 4096 x 2160 @ 60 Hz (w zależności od systemu i podłączonego sprzętu) - Transmisja sygnału audio i wideo - Obsługa wyświetlania 3D - Obsługa HDCP 1.4 i 2.2 - Obsługa Eyefinity - Obsługa przepływności HBR2 (5,4 Gb/s) - Formaty audio: 8-kanałowy LPCM, kompresja audio i format audio HBR do 24 bitów audio Rozmiar próbki i częstotliwość próbkowania 192 kHz - Pozłacane złącza - 1 x rdzeń ferrytowy - Długość kabla bez złącza: ok. 20 cm - Kolor: czarny - Niezależny od systemu operacyjnego, nie wymaga instalacji sterowników Wymagania systemowe - Wolny żeński port Displayport Zawartość opakowania - Adapter Displayport > HDMI Opakowanie - Pudełko kartonowe
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.