Wentylator stojący SFN 4010WH SENCOR

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Wentylator stojący SFN 4010WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 4010WH SENCOR
Kod produktu
741009428
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 5
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wentylator stojący SENCOR SFN 4010WH

Praktyczny i wydajny wentylator stojący zapewnia komfortowe chłodzenie.

Cechy

  • 3 prędkości: Umożliwiają ustawienie optymalnego przepływu powietrza.
  • Średnica łopatek 40 cm: Zapewnia silny i stabilny przepływ powietrza.
  • Automatyczny obrót w poziomie: obrót o 90° z opcją wyłączenia.
  • Regulowany kąt nachylenia: Umożliwia efektywny przepływ powietrza.
  • Regulowana wysokość: wysokość można regulować w zakresie od 104 do 127 cm.

Bezpieczeństwo i stabilność

  • Stabilna podstawa krzyżowa: Zapewnia stabilną pozycję wentylatora.
  • Antypoślizgowe nóżki: zapobiegają przypadkowemu przesunięciu się wentylatora.
  • Ochrona przed przegrzaniem: zapewnia bezpieczną pracę.
  • Metalowa kratka ochronna: z przodu i z tyłu dla większego bezpieczeństwa.

Specyfikacja techniczna

  • Moc: 40 W
  • Poziom hałasu: 53 dB(A)
  • Długość kabla zasilającego: 1,8 m
  • Wymiary: 720 x 720 x 1200 mm
  • Waga: 3 kg
  • Napięcie i częstotliwość: 220-240 V, 50 Hz
  • Maksymalny przepływ wentylatora: 53 m³/min
  • Wartość robocza: 1,33 (m³/min)/W
  • Maksymalna prędkość powietrza: 2,86 m/s

Norma dotycząca pomiaru wartości roboczej: IEC 60879:1986, EN 50564:2011, EN 60704-2-7:1998, EN 60704-1:2010

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Lokalizacja
Marka
Liczba prędkości
Z możliwością dostosowania wysokości
Nachylenie w pionie
Obrót poziomy

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29486 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni