Chłodnica powietrza SFN 9021WH SENCOR
689,72 zł
655,49 zł
532,92 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Chłodnica powietrza SENCOR SFN 9021WH
SENCOR SFN 9021WH to wielofunkcyjna chłodnica powietrza z czterema głównymi funkcjami.
Funkcja 4 w 1
- Letni wentylator
- Nawilżacz
- Chłodnica powietrza
- Funkcja jonizacji (efekt świeżego powietrza po deszczu)
Cechy
Posiada opcję wyłączenia funkcji nawilżania oraz obwód nawilżania/chłodzenia z pompą wodną.
Prędkości i tryby
Oferuje trzy prędkości (niska, średnia, wysoka) i trzy tryby pracy (normalny, naturalny, uśpienia).
Pilot zdalnego sterowania i wyłącznik czasowy
Może być sterowany za pomocą pilota zdalnego sterowania, a także posiada timer do automatycznego wyłączania.
Konstrukcja i praktyczność
Regulowana przednia kratka z funkcją SWING zapewnia równomierne rozprowadzanie powietrza. Wyjmowany filtr przeciwpyłowy i 6-litrowy zbiornik na wodę ułatwiają konserwację.
Bezpieczeństwo
Urządzenie jest wyposażone we wskaźnik poziomu wody i automatyczne wyłączanie nawilżania/chłodzenia w przypadku pustego zbiornika.
Manipulacja
Zintegrowany uchwyt i 4 kółka umożliwiają łatwe przemieszczanie. Z tyłu urządzenia znajduje się schowek na pilota zdalnego sterowania.
Specyfikacja techniczna
- Napięcie znamionowe: 220-240 V
- Częstotliwość znamionowa: 50 Hz
- Moc znamionowa: 110 W
- Moc wentylatora: 90,07 W
- Poziom hałasu: 66 dB(A)
- Maksymalny przepływ wentylatora: 6,83 m3/min
- Wartość robocza: 0,08 (m3/min)/W
- Maksymalna prędkość powietrza: 1,80 m/s
- Sezonowe zużycie energii: 29 kWh/rok
- Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 27,9 x 35,5 x 82,5 cm
- Waga: 7,5 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.