Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Wentylator stojący SFN 2540WH SENCOR
Kod produktu
741011103
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 16
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wentylator stojący SENCOR SFN 2540WH

Bardzo cichy i wydajny wentylator z silnikiem BLDC i pilotem zdalnego sterowania.

Odkryj ciszę z SENCOR SFN 2540WH

Przy najniższej prędkości emituje tylko 37,7 dB, a przy 4. prędkości jest jeszcze cichszy niż 40 dB.

Przepływ powietrza we wszystkich kierunkach

Wentylator odświeża całe pomieszczenie dzięki automatycznej oscylacji do 90° w obu osiach.

Inteligentne funkcje

  • Wyświetlacz pokazuje temperaturę w pomieszczeniu.

  • Timer do automatycznego wyłączania.

  • 12 prędkości i 3 tryby pracy (Normalny / Naturalny / Inteligentny).

Ekonomiczny i niezawodny

Silnik BLDC zużywa tylko 26 W i oferuje wysoką wydajność oraz długą żywotność.

Specyfikacja techniczna

  • Średnica ostrza: 25 cm

  • Moc: 26 W

  • Maksymalny poziom hałasu: 58 dB

  • Prędkość przepływu: do 8 m/s

  • Wysokość: 68,6 cm

  • Średnica podstawy: 28,4 cm

  • Waga: 2,2 kg

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Lokalizacja
Marka
Liczba prędkości
Nachylenie w pionie
Obrót poziomy

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni