TrueLife SonicBrush T100
209,38 zł
155,56 zł
126,47 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife SonicBrush T100 - Szczoteczka do zębów z technologią soniczną
Chcesz mieć zdrowe zęby i dziąsła? Szczoteczka soniczna TrueLife SonicBrush T100 jest tym, czego potrzebujesz. Dzięki zaawansowanej technologii sonicznej SonicTrue® usuwa maksymalną ilość płytki nazębnej i jest delikatna dla szkliwa zębów.
Technologia soniczna SonicTrue
Technologia SonicTrue® pozwala główce szczoteczki oscylować z prędkością 70 000 ruchów na minutę. Pozwala to usunąć płytkę nazębną, przebarwienia i bakterie. Ponadto jest łagodniejsza dla szkliwa zębów niż szczoteczki obrotowe.
Pierwszorzędna opieka stomatologiczna w domu i w podróży
Szczoteczka SonicBrush T100 jest kompaktowa i lekka, dzięki czemu można ją łatwo zabrać w dowolne miejsce. Dzięki zintegrowanemu etui jest zawsze chroniona i czysta.
Długa żywotność baterii
Po pełnym naładowaniu bateria szczoteczki wystarcza nawet na 21 dni pracy. Nie trzeba więc zabierać ze sobą kabla do ładowania na krótkie wycieczki.
3 tryby do codziennej pielęgnacji
Szczoteczka TrueLife oferuje 3 tryby czyszczenia - Clean, Whiten i Massage. Każdy z nich został zaprojektowany z myślą o konkretnej pielęgnacji zębów i dziąseł.
Automatyczny timer i interwały
2-minutowy timer i 30-sekundowe interwały pomagają osiągnąć maksymalną wydajność czyszczenia.
Nie zawiera BPA i ftalanów
Szczoteczka jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, które są wolne od związków BPA i ftalanów.
Wodoodporna konstrukcja
Dzięki stopniowi ochrony IPX7 można bez obaw używać szczoteczki pod prysznicem.
Parametry
- Żywotność baterii: 21 dni (2 minuty 2 razy dziennie)
- Ładowanie: kabel magnetyczny
- Liczba ruchów: do 70 000 ruchów/min.
- Tryby: Czyszczenie, Wybielanie, Masaż
- Timer: 2 min (interwał 30 s)
- Pamięć: tak
- Seria T Standard
- Wymiary szczotki: 2,1 cm × 19,3 cm × 2,4 cm (szer. × wys. × gł.)
- Waga szczotki: 81 g
- Wodoodporność: IPX7
Zawartość opakowania
- SonicBrush T100
- Zintegrowane etui podróżne
- 2× głowica standardowa serii T
- Walizka podróżna
- Magnetyczny kabel do ładowania
- Instrukcje
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.