TrueLife RelaxGun G6 Metal - pistolet do masażu
530,20 zł
508,27 zł
413,23 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife RelaxGun G6 Metal - Pistolet do masażu
EAN: 8594175359329
Maksymalny relaks i regeneracja
TrueLife RelaxGun G6 Metal oferuje 5 poziomów intensywności masażu i do 10 kg nacisku.
Cztery wymienne silikonowe głowice do różnych rodzajów masażu.
Bardzo cicha praca i akumulator o żywotności do 5 godzin.
Bezpieczny w użyciu
Funkcje automatycznego nacisku i bezpiecznego zatrzymania zapewniają bezpieczny i skuteczny masaż.
Automatyczne wyłączanie po 15 minutach użytkowania w celu wydłużenia żywotności baterii.
Praktyczny i trwały
Mały i lekki aluminiowy korpus ułatwiający przenoszenie.
W zestawie etui podróżne ułatwiające przenoszenie.
Specyfikacje
- Typ produktu: automatyczny pistolet do masażu ciśnieniowego
- Wielkość amplitudy: 6 mm
- Liczba ustawień intensywności: 5
- Maksymalna częstotliwość ruchów: 3200 obr.
- Maksymalne ciśnienie: 10 kg
- Typ baterii: litowa 2000 mAh (3,7 V)
- Maksymalna żywotność baterii: 5 h
- Ładowanie baterii: ok. 3 godz.
- Zabezpieczenie termiczne akumulatora: tak
- Funkcje: automatyczne ciśnienie, wyłącznik bezpieczeństwa, automatyczne wyłączanie
- Wejścia: USB-C
- Stopień ochrony IP: IP44
- Głośność: < 45 dB
- Typ silnika: bezszczotkowy silnik prądu stałego
- Napięcie wejściowe: 5 V, 2 A
- Materiał produkcyjny: aluminium ABS
- Wymiary: 137 × 92 × 45 mm
- Waga: 470 g
Zawartość opakowania
- 1× TrueLife RelaxGun G6 Metal
- 4× silikonowe głowice do masażu
- 1 × etui podróżne
- 1× kabel USB-C
- 1× instrukcja obsługi
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.