TomTom GO Superior 6
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
TomTom GO Superior 6
TomTom GO Superior 6 to coś więcej niż tylko nawigacja. To niezawodny towarzysz podróży, dostarczający aktualnych informacji o ruchu drogowym i pomagający unikać fotoradarów.
Wyświetlacz i elementy sterujące
6-calowy ekran dotykowy oferuje wysoką rozdzielczość i wyraźne szczegóły. Dzięki sterowaniu głosowemu można obsługiwać urządzenie bez odrywania rąk od kierownicy.
TomTom Traffic
Usługa TomTom Traffic informuje o zbliżających się zamknięciach dróg, wypadkach lub korkach. Otrzymasz dokładne ETA.
Wskazówki wizualne
Ulepszone wskazówki wizualne wyświetlają charakterystyczne animacje ostrzegające o zbliżających się zjazdach, zakrętach, fotoradarach lub zmianach pasa ruchu.
Prowadzenie po pasie ruchu i strefy niskiej emisji
Urządzenie TomTom GO Superior 6 pomaga zjeżdżać ze wzniesień i poruszać się po nierównych skrzyżowaniach. Ponadto nie musisz się martwić o nieprzyjemne niespodzianki dzięki funkcji "Unikaj stref niskiej emisji".
Usługi TomTom
Pierwszy rok usług TomTom, w tym informacje o cenach paliw, dostępności parkingów poza ulicami, stacjach ładowania pojazdów elektrycznych i informacje o pogodzie, jest bezpłatny.
Podłączenie i specyfikacje techniczne
- Przekątna wyświetlacza: 6"
- Rozdzielczość wyświetlacza: 1280x720 pikseli High Definition
- Pamięć wewnętrzna: 32 GB
- PAMIĘĆ RAM: 2 GB
- Wi-Fi: 2,4 GHz i 5 GHz
- Bluetooth: Tak
- Sterowanie głosowe: tak
- Konstrukcja 3D: tak
GO Superior wykorzystuje łączność USB-C, standard branżowy dla wszystkich przenośnych urządzeń elektronicznych.
Zestaw zawiera uchwyt Click-and-Drive, ładowarkę samochodową, kabel USB-C i plakat instalacyjny.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.