TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM
TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM
TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM
TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM
TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM
TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM
TERRA Black Ice Tea Megapack SODASTREAM
Kod produktu
742005264
Producent
SODASTREAM
Punkty lojalnościowe: 17
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

SodaStream Terra Black IceTea Peach Megapack

EAN: 7290116744353

Zawartość opakowania:

  • Producent TERRA black
  • Nabój CO2 QuickConnect o pojemności 80 l
  • Butelka FUSE z motywem ICE TEA, 1 l
  • Herbata mrożona o smaku brzoskwiniowym, 500 ml

Przygotowanie napoju:

Dodaj aromat do gotowej wody gazowanej. Gdy napój jest gazowany, aromat mógłby spowodować pienienie się i zatkanie mechanizmu ekspresu. Przechyl butelkę z wodą gazowaną i powoli wlej aromat po ściance. Zamknij butelkę i zamieszaj.

Dane żywieniowe:

  • Energia 66 kJ / 16 kcal
  • Tłuszcze 0 g
  • Węglowodany 3,8 g
  • Białko 0 g
  • Sól 0,03 g

Szczegóły:

Kraj pochodzenia: Izrael

Producent: SodaStream Industries Ltd., Atir Yeda, 1, PO Box 2289, 4464301 Kfar Saba Izrael

Alkohol: Bez alkoholu

Alergeny: brak alergenów

Przechowywanie: przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w lodówce. Wstrząsnąć przed użyciem.

Składniki: fruktoza, woda, syrop cukru inwertowanego, kwasy (kwas cytrynowy, kwas jabłkowy), naturalne aromaty, ekstrakt herbaty (1,48%), regulator kwasowości (cytryniany sodu), koncentrat soku brzoskwiniowego (0,2%), substancja konserwująca (sorbinian potasu). potas)

Minimalna trwałość do: data na pokrywie

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Butelek w opakowaniu
Bomby w opakowaniu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni