TAS16B3 STYL TASSIMO BOSCH

- 42%

zdjęcie ilustracyjne

TAS16B3 STYL TASSIMO BOSCH
TAS16B3 STYL TASSIMO BOSCH
TAS16B3 STYL TASSIMO BOSCH
Kod produktu
741015475
Producent
BOSCH
Punkty lojalnościowe: 13
0 ocen
W magazynie 3 szt, 10.5.2024 u Ciebie

463,96 zł

268,00 zł

217,89 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 257,64 zł
W magazynie 3 szt, 10.5.2024 u Ciebie

268,00 zł

463,96 zł

217,89 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Bosch Tassimo Finesse TAS16B3

Kompaktowy ekspres do kawy zapewniający doskonały napój

Ten ekspres do kawy jest idealny dla miłośników kawy, którzy chcą cieszyć się doskonałym napojem w zaciszu własnego domu. Dzięki kompaktowym wymiarom zmieści się w każdej kuchni.

Automatyczne przygotowywanie napojów

Za naciśnięciem jednego przycisku można przygotować napój dokładnie według własnych upodobań. Technologia INTELLIBREW zapewnia, że każdy napój jest przygotowywany z odpowiednim rozmiarem, temperaturą i czasem parzenia.

INTENSITYBOOST

Chcesz uzyskać bardziej intensywny smak kawy? Wystarczy nacisnąć przycisk przez 3 sekundy, a kawa będzie miała mocniejszy smak.

Automatyczne wyłączanie i czyszczenie

Ekspres automatycznie wyłącza się i czyści po użyciu, oszczędzając energię i utrzymując urządzenie w czystości.

Funkcje praktyczne

  • Zbiornik na wodę 0,7 l
  • Moc wejściowa 1400 W
  • Części można myć w zmywarce

Wzór i kolor

Ekspres do kawy ma atrakcyjny czerwono-czarny design, który pasuje do każdej kuchni.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka
System aromatów
Użycie kawy mielonej
Młynek do kawy
Kubki grzewcze
Dysza parowa
Funkcja ciepłej wody
Rodzaj ekspresu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni