ENV120.BM NESPRESSO VERTUO DE'LONGHI
912,38 zł
666,91 zł
542,20 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
De'Longhi VertuoNext Nespresso ENV120.BM
Nowy wymiar ekspresów do kawy na kapsułki. De'Longhi Nespresso ENV120.BM wprowadza rewolucyjną technologię kawy.
Technologia ekstrakcji CENTRIFUSION
Ekstrakcja kawy na nowym poziomie. Kapsułka może wykonać do 7000 obrotów na minutę, zapewniając idealne połączenie zmielonej kawy i wody.
Odczyt kodów kreskowych kapsułek
Ekspres dostosowuje parametry ekstrakcji w celu uzyskania najlepszego rezultatu w filiżance dzięki kodom kreskowym na kapsułkach.
Ograniczniki przepływu i rozmiary kubków
Automatyczna i programowalna ilość kawy. Ekspres oferuje 5 różnych rozmiarów filiżanek.
- Espresso (40 ml)
- Podwójne espresso (80 ml)
- Gran Lungo (150 ml)
- Filiżanka (230 ml)
- Alto (414 ml)
Rozmiary kapsułek
Ekspres jest kompatybilny z kapsułkami VertuoLine w trzech rozmiarach: małym, średnim i dużym.
Regulowana tacka ociekowa
Tacka ociekowa z 4 pozycjami i wyjmowana, aby pomieścić wysokie szklanki.
Automatyczny wyrzut kapsułki
Po zakończeniu parzenia kawy kapsułka jest automatycznie wyrzucana.
Zbiornik na wodę i szybkie ogrzewanie
Zbiornik na wodę o pojemności 1,1 l i szybkie nagrzewanie ekspresu do kawy w 30 sekund.
Automatyczne wyłączanie
Ekspres do kawy wyłącza się automatycznie po 2 minutach bezczynności.
Łączność i zasilanie
Ekspres do kawy posiada łączność do aktualizacji oprogramowania i pobór mocy 1500 W.
Zrównoważony rozwój i projektowanie
Vertuo Next jest wykonany w 54% z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu, co zapewnia bardziej zrównoważoną przyszłość.
Możliwość przygotowania karafki kawy (750 ml ze specjalną kapsułką) - karafka nie wchodzi w skład zestawu
Kolor: czarny
EAN: 8004399020856
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.