TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH

MARATON
- 47%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH
TAS16B2 STYLE TASSIMO BOSCH
Kod produktu
741015474
Producent
BOSCH
Punkty lojalnościowe: 12
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Bosch Tassimo Finesse TAS16B2

EAN: 4242005294367

Kompaktowa i ponadczasowa konstrukcja

Ten ekspres do kawy charakteryzuje się kompaktowymi wymiarami i ponadczasowym wzornictwem. Kolor to elegancka czerń.

Automatyczne przygotowywanie napojów

Naciśnij przycisk, aby przygotować swój ulubiony napój. Automatyczne przygotowanie jest wygodne i szybkie.

Technologia INTELLIBREW

Opatentowana technologia kodów kreskowych INTELLIBREW zapewnia, że każdy napój jest przygotowywany z dokładnym rozmiarem, temperaturą i czasem parzenia.

INTENSITYBOOST

Aby uzyskać bardziej intensywny smak kawy, wystarczy nacisnąć przycisk przez 3 sekundy. Uzyskasz mocniejszy i pełniejszy smak.

Automatyczne wyłączanie i czyszczenie

Ekspres automatycznie wyłącza się i czyści, oszczędzając energię i czas.

Zbiornik wody i wejście zasilania

Zbiornik na wodę ma pojemność 0,7 l, a pobór mocy urządzenia wynosi 1400 W.

Mycie w zmywarce

Części ekspresu do kawy można bezpiecznie myć w zmywarce.

Szeroki wybór napojów

Espresso, caffè crema, kawa filtrowana, latte macchiato, cappuccino, gorąca czekolada lub herbata. TASSIMO oferuje ponad 40 specjalnych napojów popularnych marek.

Specyfikacja techniczna

  • Moc: 1400 W
  • Wymiary produktu HxWxD: 265 mm x 157 mm x 366 mm
  • Waga wraz z opakowaniem (kg): 2,76

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
System aromatów
Automatyczne spłukiwanie
Użycie kawy mielonej
Młynek do kawy
Korzystanie z kapsułek
Kubki grzewcze
Dysza parowa
Funkcja ciepłej wody
Rodzaj ekspresu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29879 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

85% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni