Szlifierka kątowa 58G003, akumulatorowa, 18V, Li-Ion, Energy , grafitowa
232,45 zł
215,16 zł
174,93 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Szlifierka kątowa 58G003, aku, 18V, Li-Ion, Energy , grafitowa
Energy 58G003 to wydajna szlifierka kątowa firmy Graphite.
Cechy
- Optymalny do trudno dostępnych miejsc: dzięki płaskiej obudowie doskonale nadaje się do pracy w trudno dostępnych miejscach.
- Bezpieczna konstrukcja: wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki dwustopniowemu przyciskowi, który zapobiega przypadkowej aktywacji.
- Chłodzenie silnika: prawidłowe rozmieszczenie otworów wentylacyjnych chroni silnik przed przegrzaniem.
- Akumulator: Współpracuje z akumulatorem Energy 18V Li-Ion Graphite.
- Wydajność:Obsługuje tarcze o średnicy 115 mm i osiąga prędkość obrotową 10 000 tarcz na minutę.
- Wygoda: ergonomiczny kształt i antypoślizgowe uchwyty główne zwiększają komfort i bezpieczeństwo.
- Praktyczne: Szybka i bezproblemowa regulacja osłony ostrza.
- Kontrola: Dodatkowy uchwyt boczny z gumowaną powierzchnią zwiększa komfort i kontrolę nad narzędziem podczas manewrowania.
Dane techniczne
- Zasilanie: akumulator
- Napięcie akumulatora: 18 V
- Maksymalna prędkość: 10000 obr.
- Średnica tarczy tnącej: 115 mm
- Średnica otworu: 22,2 mm
- Wrzeciono: M14
- Klasa ochrony: III
- Waga: 1,5 kg
Dodatkowe wyposażenie i akcesoria w zestawie
- 1x osłona dysku
- 1x klucz specjalny
- 1x dodatkowy uchwyt
Uwaga: ładowarka i bateria nie są dołączone do zestawu.
Gwarancja
Wszystkie elektronarzędzia, sprzęt, akumulatory i ładowarki Graphite są teraz automatycznie objęte przedłużoną gwarancją do 3 lat.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.