Szlifierka kątowa 58G003, akumulatorowa, 18V, Li-Ion, Energy , grafitowa

- 7%

zdjęcie ilustracyjne

Szlifierka kątowa 58G003, akumulatorowa, 18V, Li-Ion, Energy , grafitowa
Szlifierka kątowa 58G003, akumulatorowa, 18V, Li-Ion, Energy , grafitowa
Kod produktu
1PNUB003AL8HR
Producent
Graphite
Punkty lojalnościowe: 10
0 ocen
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

232,45 zł

215,16 zł

174,93 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 211,92 zł
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

215,16 zł

232,45 zł

174,93 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Szlifierka kątowa 58G003, aku, 18V, Li-Ion, Energy , grafitowa

Energy 58G003 to wydajna szlifierka kątowa firmy Graphite.

Cechy

  • Optymalny do trudno dostępnych miejsc: dzięki płaskiej obudowie doskonale nadaje się do pracy w trudno dostępnych miejscach.
  • Bezpieczna konstrukcja: wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki dwustopniowemu przyciskowi, który zapobiega przypadkowej aktywacji.
  • Chłodzenie silnika: prawidłowe rozmieszczenie otworów wentylacyjnych chroni silnik przed przegrzaniem.
  • Akumulator: Współpracuje z akumulatorem Energy 18V Li-Ion Graphite.
  • Wydajność:Obsługuje tarcze o średnicy 115 mm i osiąga prędkość obrotową 10 000 tarcz na minutę.
  • Wygoda: ergonomiczny kształt i antypoślizgowe uchwyty główne zwiększają komfort i bezpieczeństwo.
  • Praktyczne: Szybka i bezproblemowa regulacja osłony ostrza.
  • Kontrola: Dodatkowy uchwyt boczny z gumowaną powierzchnią zwiększa komfort i kontrolę nad narzędziem podczas manewrowania.

Dane techniczne

  • Zasilanie: akumulator
  • Napięcie akumulatora: 18 V
  • Maksymalna prędkość: 10000 obr.
  • Średnica tarczy tnącej: 115 mm
  • Średnica otworu: 22,2 mm
  • Wrzeciono: M14
  • Klasa ochrony: III
  • Waga: 1,5 kg

Dodatkowe wyposażenie i akcesoria w zestawie

  • 1x osłona dysku
  • 1x klucz specjalny
  • 1x dodatkowy uchwyt

Uwaga: ładowarka i bateria nie są dołączone do zestawu.

Gwarancja

Wszystkie elektronarzędzia, sprzęt, akumulatory i ładowarki Graphite są teraz automatycznie objęte przedłużoną gwarancją do 3 lat.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni