Szczoteczka soniczna TrueLife Clean30 White
190,04 zł
175,12 zł
142,37 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
TrueLife SonicBrush Clean30 - dla idealnego uśmiechu
Wydajna szczoteczka soniczna TrueLife SonicBrush Clean30 to niezawodny partner w codziennej pielęgnacji zębów.
Przedstawiamy technologię soniczną SonicTrue®
Technologia soniczna SonicTrue® wytwarza do 70 000 ruchów na minutę, aby doskonale czyścić zęby i usuwać płytkę nazębną.
Pięć trybów dla pełnej opieki
TrueLife SonicBrush Clean30 oferuje 5 trybów czyszczenia - Clean, Shine, Whiten, Massage i Sensitive - dla zdrowych i pięknych zębów.
Praktyczne funkcje zapewniające bezproblemowe użytkowanie
Szczoteczka jest wyposażona w 2-minutowy timer i 30-sekundową funkcję interwału dla idealnego czasu czyszczenia.
Długa żywotność baterii
Szczoteczka działa do 30 dni na jednym ładowaniu, jeśli jest używana dwa razy dziennie przez 2 minuty.
Wodoodporna konstrukcja i kompaktowy rozmiar
Szczoteczka soniczna TrueLife SonicBrush Clean30 jest wodoodporna w stopniu ochrony IPX7, a jej kompaktowy rozmiar ułatwia użytkowanie i podróżowanie.
Bezpieczne materiały i łatwe ładowanie
Szczoteczka jest wykonana z wysokiej jakości materiałów wolnych od BPA i ftalanów i jest ładowana za pomocą dołączonego kabla USB-C.
Co znajduje się w opakowaniu?
- Szczoteczka soniczna TrueLife Clean30
- 2 standardowe głowice
- Kabel USB-C
- Instrukcje
Parametry techniczne
- Tryby: Czyszczenie, Nabłyszczanie, Wybielanie, Masaż, Wrażliwy
- Liczba ruchów: do 70 000 ruchów/min.
- Żywotność baterii: 30 dni (2 minuty 2 razy dziennie)
- Timer: 2 min (interwał 30 s)
- Pamięć ostatnio używanego trybu: Tak
- Ładowanie: kabel USB-C
- Czas ładowania: 3 godziny
- Dodatkowe głowice: seria clean
- Bateria: 600 mAh, litowo-jonowa
- Napięcie wejściowe: 5 V ⎓ 1 A
- Wodoodporność: IPX7
- Waga szczotki: 108 g
- Wymiary szczotki: 26 × 26 × 23,5 cm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.