SWISSTEN POWER BANK 10000 mAh 2w1 PRO APPLE WATCH A MAGSAFE

- 25%

zdjęcie ilustracyjne

SWISSTEN POWER BANK 10000 mAh 2w1 PRO APPLE WATCH A MAGSAFE
Kod produktu
AGSTN00002
OEM
22013973
Producent
Swissten
Punkty lojalnościowe: 9
0 ocen
W magazynie 1 szt, 6.5.2024 u Ciebie

244,14 zł

182,06 zł

148,02 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 177,75 zł
W magazynie 1 szt, 6.5.2024 u Ciebie

182,06 zł

244,14 zł

148,02 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

SWISSTEN POWER BANK 10000 mAh 2w1 PRO APPLE WATCH A MAGSAFE Ładowanie przelotowe Ten power bank posiada funkcję "Pass through charging", która umożliwia ładowanie power banku i ładowanie innych urządzeń w tym samym czasie. Ładowanie bezprzewodowe Power bank posiada dwa wyjścia bezprzewodowe. Jedno jest przeznaczone dla smartwatchów Apple Watch z mocą wyjściową 2,5 W, a drugie dla smartfonów z mocą wyjściową do 15 W. Szybkie ładowanie Porty wejściowe i wyjściowe USB-A i USB-C są wyposażone w technologię szybkiego ładowania z mocą do 22,5 W. Specyfikacja Pojemność: 10 000 mAh (3,85 V, 38,5 Wh) Bateria: litowo-polimerowa Wejście USB-C 1: 5 V DC 2 A, 9 V DC 2 A Wejście USB-C 2: 5 V DC 3 A, 9 V DC 2,22 A, 12 V DC 1,5 A Wejście Lightning: 5 V DC 2 A, 9 V DC 2 A Wyjście USB-C 2: 5 V DC 3 A, 9 V DC 2,22 A, 12 V DC 1,5 A maks. 20 W Wyjście USB-A: 4,5 V DC 5 A, 5 V DC 4,5 A, 9 V DC 2 A, 12 V DC 1,5 A maks. 22,5 W Wyjście bezprzewodowe: 5 W, 7,5 W, 10 W, 15 W Wyjście bezprzewodowe dla Apple Watch: 2,5W Rozmiar: 143x70x19mm Waga: 223g Materiał: ABS Kabel: USB-C/USB-C 1m

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29786 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni