SWISSTEN POWER BANK 10000 mAh 2w1 PRO APPLE WATCH A MAGSAFE
244,14 zł
182,06 zł
148,02 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SWISSTEN POWER BANK 10000 mAh 2w1 PRO APPLE WATCH A MAGSAFE Ładowanie przelotowe Ten power bank posiada funkcję "Pass through charging", która umożliwia ładowanie power banku i ładowanie innych urządzeń w tym samym czasie. Ładowanie bezprzewodowe Power bank posiada dwa wyjścia bezprzewodowe. Jedno jest przeznaczone dla smartwatchów Apple Watch z mocą wyjściową 2,5 W, a drugie dla smartfonów z mocą wyjściową do 15 W. Szybkie ładowanie Porty wejściowe i wyjściowe USB-A i USB-C są wyposażone w technologię szybkiego ładowania z mocą do 22,5 W. Specyfikacja Pojemność: 10 000 mAh (3,85 V, 38,5 Wh) Bateria: litowo-polimerowa Wejście USB-C 1: 5 V DC 2 A, 9 V DC 2 A Wejście USB-C 2: 5 V DC 3 A, 9 V DC 2,22 A, 12 V DC 1,5 A Wejście Lightning: 5 V DC 2 A, 9 V DC 2 A Wyjście USB-C 2: 5 V DC 3 A, 9 V DC 2,22 A, 12 V DC 1,5 A maks. 20 W Wyjście USB-A: 4,5 V DC 5 A, 5 V DC 4,5 A, 9 V DC 2 A, 12 V DC 1,5 A maks. 22,5 W Wyjście bezprzewodowe: 5 W, 7,5 W, 10 W, 15 W Wyjście bezprzewodowe dla Apple Watch: 2,5W Rozmiar: 143x70x19mm Waga: 223g Materiał: ABS Kabel: USB-C/USB-C 1m
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.