Powerbank C-tech 10000mAh, Li-Pol, 22,5W, USB-C/USB-A/micro USB
98,68 zł
94,46 zł
76,80 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Powerbank C-tech PBPD-10 10000mAh
Powerbank C-tech PBPD-10 to wydajne i niezawodne źródło zasilania dla urządzeń mobilnych.
Dzięki eleganckiej konstrukcji i zaawansowanym ogniwom litowo-polimerowym oferuje długotrwałe źródło zasilania.
Szybkie i elastyczne ładowanie
Dwukierunkowe szybkie ładowanie jest obsługiwane przez protokoły Power Delivery i Quick Charge 3.0.
Dzięki wejściom USB C i micro USB ładowanie jest łatwe i elastyczne.
Aby uzyskać optymalną wydajność, należy użyć zewnętrznego zasilacza o mocy co najmniej 18 W (brak w zestawie).
Power bank osiąga 80% pojemności w mniej niż 2 godziny i potrzebuje tylko 3 godzin, aby osiągnąć pełną pojemność.
Praktyczne wyniki i wyświetlacz informacyjny
Wybór pomiędzy wyjściami USB-C i USB-A umożliwia jednoczesne ładowanie wielu urządzeń.
Wyświetlacz informacyjny informuje o pozostałej pojemności akumulatora i stanie ładowania.
Wysokiej jakości materiały i konstrukcja
Miękka gumowa powierzchnia zapewnia komfort użytkowania, chroniąc jednocześnie powerbank przed odciskami palców i zarysowaniami.
Specyfikacja techniczna
- Pojemność baterii: 10000mAh (3.7V), 37Wh, 10Ah
- Typ akumulatora: Li-Pol (litowo-polimerowy)
- Wejście: USB-C 5V/2.6A 9V/2A 12V/1.5A, micro USB 5V/2A 9V/2A 12V/1.5A
- Wyjście: USB-C 5V/3A 9V/2.22A 12V/1.67A, USB-A 5V/3A 9V/2A 12V/1.5A 5V/4.5A
- Ochrona przed zwarciem, ochrona przeciwprzepięciowa
- Wymiary: 136x68x13mm
- Waga: 225g
Zawartość opakowania: power bank, kabel USB-C, kabel USB-A/USB-C, instrukcja obsługi
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.