SVS 3010GY odkurzacz SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Kup uszkodzony w cenie 234,27 zł
Sprawdzony, w pełni sprawny z pełną gwarancją
Może ci się przydać
Opis i parametry
SVS 3010GY Odkurzacz SENCOR
Zachowaj świeżość i dobrą jakość żywności
Odkurzanie wydłuża okres przydatności do spożycia nawet pięciokrotnie.
Pomaga zachować wartość odżywczą i smak żywności.
Zapobiega wysychaniu i kapaniu żywności.
Łatwa i intuicyjna obsługa
Naciśnij jeden przycisk, aby aktywować program.
Oferuje dwie prędkości odkurzania.
Umożliwia odkurzanie suchej i mokrej żywności.
Bezpieczeństwo i stabilność
Antypoślizgowe nóżki zapewniają pewny chwyt.
Odwracalny bezpiecznik termiczny zapobiega przegrzaniu.
Elastyczne opcje podciśnienia
Złącze węża do zewnętrznego zasysania pojemników próżniowych, słoików, butelek.
W zestawie znajduje się wąż i podstawowy zestaw folii szczelinowych.
Uszczelnienie za pomocą jednolitej, szczelnej spoiny o grubości 2 mm.
Izoluje żywność od nieprzyjemnych zapachów z lodówki lub zamrażarki.
Odpowiedni dla
- Przechowywanie żywności w lodówce lub zamrażarce
- Marynowanie żywności w próżni
- Gotowanie metodą sous-vide
Specyfikacje
Waga: 1,33 kg
Wymiary: 65 × 355 × 155 mm
Moc: 110 W
Zasilanie: sieciowe
Wydajność sprężarki: 12 l/min | -0,8 bara
Maksymalna szerokość rolek i folii: 30 cm
Zawartość opakowania
- Zgrzewarka próżniowa do folii
- Rura próżniowa
- 5 worków próżniowych 20 × 30 cm
- 1 Folia próżniowa 20 × 200 cm
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.