VM PROFI PAKOWARKA PRÓŻNIOWA MAXXO

- 15%

zdjęcie ilustracyjne

VM PROFI PAKOWARKA PRÓŻNIOWA MAXXO
VM PROFI PAKOWARKA PRÓŻNIOWA MAXXO
VM PROFI PAKOWARKA PRÓŻNIOWA MAXXO
VM PROFI PAKOWARKA PRÓŻNIOWA MAXXO
VM PROFI PAKOWARKA PRÓŻNIOWA MAXXO
Kod produktu
741007467
Producent
MAXXO
Punkty lojalnościowe: 22
1 ocen
W magazynie 8 szt, w piątek u Ciebie

518,95 zł

440,25 zł

357,93 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 426,45 zł
W magazynie 8 szt, w piątek u Ciebie

440,25 zł

518,95 zł

357,93 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Pakowarka próżniowa VM PROFI Maxxo

Zachowaj świeżość żywności przez długi czas dzięki tej w pełni automatycznej pakowarce próżniowej.

Wydłużenie okresu przechowywania żywności

Rewolucyjna technologia próżniowa wydłuża okres przechowywania żywności nawet 5-krotnie.

Zachowanie jakości i świeżości

Odkurzanie pozwala zachować naturalną świeżość i jakość żywności.

Zwiększona wydajność i podwójny spaw

Wzmocniona wydajność sprężarki 20 l/min i podwójny spaw dla maksymalnej wydajności.

Funkcje specjalne

  • Szybkie marynowanie
  • Ochrona delikatnej żywności
  • Trzy rodzaje ustawień zgrzewania worków

Praktyczny projekt

Konstrukcja ze stali nierdzewnej ze zintegrowanym obcinakiem do rolek i wewnętrzną tacą na rolki.

Specyfikacja techniczna

  • Maksymalna moc ssania: 900 mbar
  • Maksymalna szerokość rolek i folii: 300 mm
  • Wymiary: 400 × 200 × 115 mm
  • Waga: 3 kg

W opakowaniu

  • Odkurzacz
  • 1 × rolka 28 × 30 cm
  • 1 × rolka 20 × 30 cm
  • 5 × torba 22 × 28 cm

Parametry

Rodzaj produktu
Materiał
Marka
Powierzchnia wewnętrzna

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni