Stojak na czasopisma LEITZ Click&Store COSY, spokojny niebieski

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Stojak na czasopisma LEITZ Click&Store COSY, spokojny niebieski
Kod produktu
AG846462
OEM
53560061
Producent
Leitz
Punkty lojalnościowe: 12
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

45,02 zł

42,77 zł

34,77 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,56 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

42,77 zł

45,02 zł

34,77 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Seria Leitz Cosy sprawia, że czujesz się jak w domu, gdziekolwiek zaprowadzi Cię dzień pracy. Dzięki minimalistycznemu wzornictwu i przyjemnym kolorom, możesz dodać stylu i koloru do swojego miejsca pracy. Stojak Leitz Cosy Click & Store z praktycznym, stylowym, czerwonym uchwytem jest przeznaczony do dokumentów, czasopism i katalogów, zapewniając do nich łatwy i przejrzysty dostęp. Składany, aby zaoszczędzić miejsce, gdy nie jest używany. Kartonowy stojak na czasopisma Leitz Cosy Click & Store jest idealny do utrzymania porządku w domu i biurze, pomagając w szybkiej i łatwej organizacji pracy. Kolor spokojny niebieski Materiał Sztywna tektura laminowana PP Wymiary 103 x 330 x 253 Składany stojak na czasopisma zapewniający porządek w domu i biurze Idealny do przechowywania katalogów, broszur, folderów i czasopism w łatwo dostępnym miejscu Otwarta góra umożliwia łatwy dostęp do zawartości Szybkie i łatwe składanie/rozkładanie za pomocą zatrzasków Składany, aby zaoszczędzić miejsce, gdy nie jest używany Posiada stylowy i praktyczny czerwony otwór do chwytania i łatwego wyjmowania z półek Opatentowana konstrukcja zapewnia lepszą ochronę przed przypadkowym rozłożeniem pudełka podczas przenoszenia ciężkich przedmiotów Wykonane z wytrzymałej, wysokiej jakości tektury (podstawa z materiałów pochodzących z recyklingu) zapewniającej trwałość, czyste, półmatowe wykończenie PP Opakowanie niezawierające plastiku Seria Leitz Cosy łączy domowe wygody z najwyższą jakością, tworząc pozytywne i produktywne środowisko pracy.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni