SSI 8441VT żelazko SENCOR
119,90 zł
97,48 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
SSI 8441VT Żelazko parowe SENCOR
Moc: 2200 W
Ceramiczna powierzchnia prasowania zapewnia gładki poślizg i efektywne prasowanie.
Przezroczysty zbiornik na wodę z łatwym napełnianiem (pojemność 380 ml).
Bezstopniowa regulacja temperatury w celu dostosowania do różnych rodzajów tkanin.
Systemy zapewniające czystość i długą żywotność
Samoczyszczenie Samoczyszczenie usuwa osady mineralne.
System Anti-Calc zapobiega tworzeniu się kamienia w otworach deski do prasowania.
Funkcje zapewniające wygodne i wydajne prasowanie
Funkcja Drip-Stop zapobiega plamieniu tkanin przez krople wody.
Opcja gotowania na parze w pionie umożliwia szybkie wygładzenie fałd na wiszących ubraniach.
Impuls pary do skutecznego prasowania mocno pogniecionych tkanin.
Płynna regulacja mocy pary umożliwia dostosowanie intensywności gotowania na parze.
Funkcje bezpieczeństwa i wygodna obsługa
Automatyczne wyłączanie bezpieczeństwa w stanie bezczynności (8 min. w pionie, 30 s. w poziomie).
Kontrolka wskazująca, że ustawiona temperatura jest utrzymywana.
Obrotowa o 360° końcówka przewodu zasilającego zapobiega skręcaniu się i plątaniu.
Uchwyt z powłoką antypoślizgową zapewnia wygodny i pewny chwyt.
W zestawie pojemnik do napełniania.
Specyfikacja techniczna
Długość przewodu zasilającego: 1,9 cm
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 295 x 115 x 140 mm
Waga: 1,1 kg
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.