SSI 2800BL żelazko SENCOR

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
SSI 2800BL żelazko SENCOR
Kod produktu
741012746
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

SSI 2800BL Żelazko parowe SENCOR

Moc: 2000 W

Waga: 900 g

Kolor: Niebieski

Specyfikacja techniczna

  • Ciągły wyrzut pary: 25 g/min
  • Podmuch pary: 95 g/min
  • Długość kabla: 2 m
  • Wymiary (długość × szerokość × wysokość): 270 × 112 × 129 mm

Powierzchnia do prasowania

Ceramiczna powierzchnia prasowania zapewnia gładkie i precyzyjne prasowanie.

Przezroczysty zbiornik na wodę

Łatwe napełnianie, pojemność 220 ml.

Kontrola temperatury

Bezstopniowa regulacja dla różnych rodzajów tekstyliów.

Samoczyszczenie

System samoczyszczący usuwa osady mineralne.

System Anti-Calc

Zapobiega tworzeniu się kamienia w otworach deski do prasowania.

Funkcja Drip-Stop

Zapobiega powstawaniu plam z kropel wody na tkaninach.

Pionowe gotowanie na parze

Idealny do zasłon i ubrań na wieszakach.

Impuls pary

Do skutecznego prostowania ciężkich fałd.

Kontrola wydajności pary

Bezstopniowa regulacja zapewniająca optymalne rezultaty.

Przycisk do zraszania

Dla dodatkowego zwilżenia tkaniny.

Termostat

Precyzyjna kontrola temperatury prasowania.

Lampka kontrolna

Sygnalizuje, że ustawiona temperatura jest utrzymywana.

Końcówka kabla zasilającego

Zapobiega skręcaniu i plątaniu się kabla.

Pojemnik do napełniania

W zestawie do łatwego uzupełniania wody.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Powierzchnia do prasowania
Pionowe naparowanie
Drip-Stop
Samo czyszczący
Obrotowe złącze przewodu
Wyłączenie bezpieczeństwa
Odkamienianie

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni