Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT

zdjęcie ilustracyjne

Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT
Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT
Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT
Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT
Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT
Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT
Składane krzesło kempingowe ROYOKAMP JUNGLE LIGHT
Kod produktu
8T-954
Producent
Royokamp
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

78,71 zł

63,99 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 78,71 zł
W magazynie 6 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

78,71 zł

63,99 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wędkarskie krzesło składane ROYOCAMP JUNGLE LIGHT

Produkt EAN: 6938385300641

Opis

Składane krzesło turystyczne Royokamp jest idealne do biwakowania, wędkowania lub po prostu relaksu w ogrodzie.

Konstrukcja Spider Leg umożliwia szybkie rozkładanie i składanie krzesła.

Ergonomiczna konstrukcja i podłokietniki zapewniają wygodne siedzenie przez dłuższy czas.

Specjalny uchwyt w podłokietniku oferuje miejsce na napój lub telefon.

Materiały i konstrukcja

  • Stalowa rama ze specjalnie ukształtowanymi nóżkami ułatwiającymi przenoszenie.
  • Siedzisko wykonane z wytrzymałego materiału, odpornego na różne warunki atmosferyczne.
  • Zapakowany w wygodny futerał z długim uchwytem ułatwiającym przenoszenie.

Parametry

  • Wymiary rozłożonego krzesła: 80 x 50 35 x 50 cm.
  • Maksymalna waga użytkownika: 120 kg.
  • Wymiary opakowania (złożone krzesło w pokrowcu): 82 x 13 x 15 cm.
  • Masa netto: 1 750 kg.
  • Rama: Stal 16 x 0,6 mm.
  • Materiał: oxford 600D, stal, siatka poliestrowa, tworzywo sztuczne.

O marce

ROYOKAMP jest producentem i importerem wysokiej jakości sprzętu outdoorowego i outdoorowego. Wszystkie produkty marki spełniają odpowiednie normy jakości i bezpieczeństwa.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni