SDC 120 Zegar z alarmem SENCOR

- 14%

zdjęcie ilustracyjne

SDC 120 Zegar z alarmem SENCOR
SDC 120 Zegar z alarmem SENCOR
SDC 120 Zegar z alarmem SENCOR
SDC 120 Zegar z alarmem SENCOR
Kod produktu
735044979
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
W magazynie 10 szt, w środę u Ciebie

103,31 zł

89,36 zł

72,65 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 84,51 zł
W magazynie 10 szt, w środę u Ciebie

89,36 zł

103,31 zł

72,65 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zegar z alarmem SENCOR SDC 120

Duży niebieski wyświetlacz LED o przekątnej 4,7 cm z zakrzywionym ekranem zapewnia wyraźny i przejrzysty widok.

Cyfrowy wyświetlacz czasu

Inteligentny zegar z alarmem oferuje cyfrowy wyświetlacz czasu ułatwiający orientację.

Podwójny alarm

Umożliwia ustawienie dwóch różnych czasów budzenia - dla siebie i swojego partnera.

Wzmacnianie sygnału budzenia

Urządzenie jest wyposażone w sygnał budzenia, który stopniowo się nasila, aby przyjemnie obudzić użytkownika.

Powtarzająca się drzemka

Jeśli potrzebujesz jeszcze kilku minut snu, po prostu naciśnij przycisk drzemki.

Ustawianie jasności wyświetlacza

Wyświetlacz zegara można ustawić na dwa różne poziomy jasności lub całkowicie go wyłączyć.

Bateria zapasowa

Zegar jest wyposażony w zapasową baterię CR-2032 (brak w zestawie).

Zasilanie i zużycie energii

Zegar jest zasilany przez zasilacz DC 5V/600mA (w zestawie), a jego pobór mocy wynosi 3W.

Wymiary i waga

  • Szerokość: 171 mm
  • Wysokość: 40 mm
  • Głębokość: 87 mm
  • Waga: 140 g

Parametry

Rodzaj produktu
Zasilacz
Marka
tuner FM
Projekcja czasu
DAB +
Powtarzające się pobudzenie
Czasowe wyłączenie
Napęd CD

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni