Salente StripeGlass, czajnik elektryczny 1,8 l, stal nierdzewna/szkło, niebieskie podświetlenie

- 24%

zdjęcie ilustracyjne

Salente StripeGlass, czajnik elektryczny 1,8 l, stal nierdzewna/szkło, niebieskie podświetlenie
Kod produktu
AGEVL00015
OEM
STRIPEGLASS-BL
Producent
Evolveo
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

110,11 zł

83,25 zł

67,68 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 92,93 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

83,25 zł

110,11 zł

67,68 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Salente StripeGlass, czajnik elektryczny 1,8 l, stal nierdzewna/szkło, niebieskie podświetlenie Pojemność 1,8 litra Pobór mocy 2200 W Obudowa ze szkła borokrzemowego i stali nierdzewnej Pełne podświetlenie (niebieskie lub czerwone) Filtr Anti-Calc zapobiegający osadzaniu się wapnia Dwustronny wskaźnik poziomu wody Przycisk na pokrywie z blokadą bezpieczeństwa Centralne złącze 360° o żywotności 10 milionów ruchów Dwie opcje kolorystyczne Każdy znajdzie coś dla siebie - dla tego modelu dostępne są dwie opcje kolorystyczne, z niebieskim lub czerwonym podświetleniem. Podświetlenie włącza się automatycznie, gdy woda zaczyna wrzeć i automatycznie wyłącza się po zagotowaniu wody. Podświetlenie zapewniają diody LED o długiej żywotności. Szkło borokrzemowe Korpus czajnika wykonany jest z połączenia stali nierdzewnej i specjalnego szkła borokrzemowego. Szkło to charakteryzuje się bezpieczeństwem dla zdrowia, wysoką odpornością na uderzenia i wysoką odpornością na gwałtowne zmiany temperatury. Ponadto czajnik ma grubościenną szklaną konstrukcję o wysokiej odporności. Filtr Anti-Calc i blokada pokrywy Oczywiście wszystkie czajniki Salente posiadają filtr AntiCalc do wychwytywania osadów wapiennych, które w mniejszym lub większym stopniu znajdują się w każdej wodzie pitnej. Twardsza woda zawiera ich więcej, podczas gdy bardzo miękka woda zawiera ich minimalną ilość. Pokrywa czajnika posiada blokadę bezpieczeństwa, która zapobiega jej samoistnemu otwarciu podczas nalewania wody z czajnika. Schowek na kabel w podstawie Model ten oferuje regulację długości kabla zasilającego poprzez zwinięcie go w podstawie. Eleganckie i proste rozwiązanie. Centralne złącze 360 Centralne złącze 360° o żywotności 10 milionów uderzeń pomaga zmaksymalizować komfort użytkownika i łatwość obsługi. Dzięki niemu można umieścić czajnik na podstawie w dowolnej pozycji obrotowej. Ponadto ergonomiczny kształt złącza znacznie ułatwia osadzenie czajnika na podstawie, bez konieczności trudnego poszukiwania środka podstawy. Pełna specyfikacja: Pojemność 1,8 l Pobór mocy 2200 W Korpus ze szkła borokrzemowego i stali nierdzewnej Szkło borokrzemowe: Bezpieczne dla zdrowia Wysoka odporność na uderzenia Wysoka odporność na gwałtowne zmiany temperatury (wersja do gotowania) Grubościenna konstrukcja Pełne podświetlenie: Niebieskie dla StripeGlass-BL Czerwone dla StripeGlass-RD Filtr Anti-Calc chroniący przed osadami wapnia i brudem Dwustronny wskaźnik poziomu wody z oznaczeniem 0,5/1/1,8 litra Przycisk na pokrywie z blokadą bezpieczeństwa do otwierania/zamykania Centralne złącze 360° o żywotności 10 milionów ruchów Możliwość regulacji długości przewodu zasilającego poprzez zwinięcie go w podstawie Wylewka ze stali nierdzewnej AntiDrip zaprojektowana w celu wyeliminowania kapania Podstawa grzewcza ze stali nierdzewnej Spirala grzewcza ukryta pod dnem czajnika Automatyczne wyłączanie po osiągnięciu temperatury wrzenia Gumowe antypoślizgowe nóżki na podstawie Izolowany termicznie uchwyt Zabezpieczenie przed włączeniem bez wody Zabezpieczenie przed przegrzaniem Europejskie certyfikaty LVD, EMC, RoHS Certyfikat LFGB dla bezpiecznego kontaktu z żywnością Moc znamionowa: 1850-2200 W Napięcie znamionowe: AC 220-240 V Częstotliwość znamionowa: 50/60 Hz Długość przewodu zasilającego: 0,7 m Wymiary bez podstawy (szer. × gł. × wys.): 21,3 × 15,3 × 23 cm Wymiary z podstawą (szer. × gł. × wys.): 21,3 × 15,3 × 24,8 cm Waga bez podstawy: 0,91 kg Waga z podstawą: 1,11 kg Zawartość opakowania: Czajnik elektryczny Podstawa z kablem zasilającym Instrukcja obsługi (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni