Salente SlimFit, osobista diagnostyczna waga fitness, Bluetooth, biała
68,38 zł
66,92 zł
54,41 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Salente SlimFit, osobista diagnostyczna waga fitness, Bluetooth, biała
SlimFit by Salente to osobista diagnostyczna waga fitness, która oferuje szeroki zakres funkcji i opcji. Z jej pomocą można monitorować i analizować rozwój masy ciała i innych parametrów.
Pomiar 15 parametrów
Waga mierzy i analizuje 15 różnych parametrów, w tym wagę, BMI, procent tkanki tłuszczowej, wodę, mięśnie i inne.
Aplikacja mobilna MovingLife
Wszystkie dane można łatwo śledzić i przechowywać w aplikacji mobilnej MovingLife. Aplikacja obsługuje nieograniczoną liczbę użytkowników i umożliwia integrację z Apple Health i Fitbit.
Maksymalny udźwig i tryb macierzyński
Waga ma maksymalny udźwig 180 kg i oferuje również specjalny tryb matki do ważenia niemowląt i małych dzieci.
Konstrukcja i inne funkcje
Waga charakteryzuje się smukłą konstrukcją o wysokości zaledwie 22 mm i podświetlanym wyświetlaczem MagicVision. Oferuje również funkcje takie jak Double AutoOn do automatycznego włączania i ważenia lub BatterySaver do oszczędzania baterii.
Specyfikacje
- Macierzyński system ważenia niemowląt i małych dzieci
- Połączenie Bluetooth z aplikacją na telefon komórkowy
- Pomiar i analiza 15 parametrów
- Obsługa systemów iOS (Apple) 12.5 i nowszych oraz Android 9.0 i nowszych
- Możliwość sparowania do 8 urządzeń mobilnych
- Maksymalny udźwig 180 kg
- Podświetlany wyświetlacz MagicVision
- Smukła konstrukcja (wysokość tylko 22 mm)
Zakres pomiarowy
- Zakres pomiaru tkanki tłuszczowej: 4-75%
- Zakres pomiaru wody w organizmie: 15-66,5%
- Zakres pomiaru tkanki mięśniowej: 23-91%
- Zakres pomiaru tkanki kostnej: 1-6%
Zawartość opakowania
- Waga
- Bateria alkaliczna (3x AAA)
- Instrukcja obsługi
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.