WAGA DIAGNOSTYCZNA BEURER BF950WH

- 26%

zdjęcie ilustracyjne

WAGA DIAGNOSTYCZNA BEURER BF950WH
WAGA DIAGNOSTYCZNA BEURER BF950WH
WAGA DIAGNOSTYCZNA BEURER BF950WH
WAGA DIAGNOSTYCZNA BEURER BF950WH
Kod produktu
741016338
Producent
BEURER
Punkty lojalnościowe: 15
0 ocen
W magazynie 1 szt, w piątek u Ciebie

430,78 zł

316,88 zł

257,63 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 316,88 zł
W magazynie 1 szt, w piątek u Ciebie

316,88 zł

430,78 zł

257,63 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Waga diagnostyczna BF950WH Beurer

Nowoczesna waga diagnostyczna z kolorowymi diodami LED do osiągania celów.

Waga jest wyposażona w tryb ciążowy do kontrolowanego przyrostu masy ciała w czasie ciąży.

Powierzchnia ważąca wykonana jest z bezpiecznego szkła pokrytego powłoką ITO.

Waga umożliwia automatyczne przesyłanie danych w zasięgu Bluetooth po otwarciu aplikacji.

Co mierzy skala?

  • Masa ciała
  • Tkanka tłuszczowa
  • Woda w organizmie
  • Procent masy mięśniowej
  • Masa kostna
  • AMR/BMR
  • BMI

Waga posiada wyświetlacz XL o nowoczesnej konstrukcji matrycy z cyframi o rozmiarze 23 mm.

Wyświetla godzinę i temperaturę oraz inicjały użytkownika.

Inne funkcje

  • Konwersja na kg/lb/h
  • Funkcja tarowania
  • Wskazanie przeciążenia
  • Technologia szybkiego uruchamiania
  • Automatyczne wyłączanie

Waga ma nośność 180 kg i podziałkę 0,1% dla stosunku tkanki tłuszczowej, wody w organizmie i mięśni oraz 100 g dla masy ciała i masy kostnej.

Posiada 5 poziomów aktywności i 8 pamięci użytkownika z automatycznym rozpoznawaniem użytkownika.

Wymiary i waga

Wymiary (wys. × szer. × gł.) 2,4 × 32 × 32 cm i waga 2,1 kg.

Kolor: biały.

Waga obejmuje 4 × baterie AAA 1,5 V.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Marka
Jednostki
Automatyczne włączanie / wyłączanie
Woda do ciała
Tłuszcz
Pamięć wartości

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30034 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni