SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe
Bogate połączenie włoskiego dziedzictwa i nowoczesnej technologii. Saeco Xelsis Deluxe oferuje najlepszą kawę dostosowaną do Twojego gustu.
22 rodzaje kawy i ponad 12 inspirujących przepisów
Odkryj świat kawy, który zadowoli każde podniebienie i wpasuje się w każdy nastrój. Wypróbuj jedną z 22 klasycznych kaw lub wybierz spośród ponad 12 innych sezonowych inspirujących przepisów na kawę.
CoffeeEqualizer Touch
Dostosuj kawę do swoich preferencji smakowych, regulując moc, objętość kawy i mleka, temperaturę, smak, ilość pianki mlecznej oraz kolejność kawy i mleka. Zwiększ intensywność kawy dzięki funkcji ExtraShot.
CoffeeMaestro
Łatwo dostosuj swoją idealną filiżankę dzięki CoffeeMaestro. Wybierz żądany profil smakowy spośród 3 ustawień wstępnych - Delicato, Intenso, Forte. Ekspres automatycznie dostosuje ustawienia parzenia.
Intuicyjna konserwacja
Łatwe sprawdzanie stanu urządzenia i czyszczenia za pomocą kolorowego, intuicyjnego panelu sterowania na wyświetlaczu. Pulpit nawigacyjny powiadamia o informacjach o stanie.
Specyfikacje
- Ustawienie siły: 5
- Ustawienie młynka: 12
- Kolorowy ekran dotykowy TFT
- Profile użytkowników: 6
- Ustawienie temperatury: 3
Warianty napojów
- Americano
- Café au Lait
- Caffe crema
- Cappuccino
- Espresso
- Płaska biel
- Latte macchiato
- Ristretto
Inne funkcje
- Automatyczne płukanie i odkamienianie
- Zdejmowana jednostka spalania
- Pokrywa aromatu
- Szybka grzałka
Dane techniczne
- Kolor: czarny
- Napięcie: 230 V
- Pojemność zbiornika na wodę: 1,7 l
- Typ grzałki: Grzałka ze stali nierdzewnej
- Pojemność ziarna kawy: 450 g
- Ciśnienie pompy: 15 bar
- Zużycie: 1500 W
Waga i wymiary
- Waga: 11-12,4 kg
- Wymiary (szer. x gł. x wys.): 287 x 487 x 396 mm
Specyfikacje ogólne
- Przygotowanie z mlekiem: zewnętrzna karafka na mleko
- Moc aromatu
- Ilość kawy
- Temperatura napoju
- Ilość pianki
Usługa
2-letnia ogólnoświatowa gwarancja
Zrównoważony rozwój
Ustawienia ECO
Etykieta energetyczna: Klasa B
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.