SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny

- 4%

zdjęcie ilustracyjne

SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, ekspres do kawy z ekranem dotykowym, pojemnik na mleko, 2 filiżanki na raz, 6 programów, czarny
Kod produktu
310000187
OEM
SM8780/00
Producent
Saeco
Punkty lojalnościowe: 256
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe

Bogate połączenie włoskiego dziedzictwa i nowoczesnej technologii. Saeco Xelsis Deluxe oferuje najlepszą kawę dostosowaną do Twojego gustu.

22 rodzaje kawy i ponad 12 inspirujących przepisów

Odkryj świat kawy, który zadowoli każde podniebienie i wpasuje się w każdy nastrój. Wypróbuj jedną z 22 klasycznych kaw lub wybierz spośród ponad 12 innych sezonowych inspirujących przepisów na kawę.

CoffeeEqualizer Touch

Dostosuj kawę do swoich preferencji smakowych, regulując moc, objętość kawy i mleka, temperaturę, smak, ilość pianki mlecznej oraz kolejność kawy i mleka. Zwiększ intensywność kawy dzięki funkcji ExtraShot.

CoffeeMaestro

Łatwo dostosuj swoją idealną filiżankę dzięki CoffeeMaestro. Wybierz żądany profil smakowy spośród 3 ustawień wstępnych - Delicato, Intenso, Forte. Ekspres automatycznie dostosuje ustawienia parzenia.

Intuicyjna konserwacja

Łatwe sprawdzanie stanu urządzenia i czyszczenia za pomocą kolorowego, intuicyjnego panelu sterowania na wyświetlaczu. Pulpit nawigacyjny powiadamia o informacjach o stanie.

Specyfikacje

  • Ustawienie siły: 5
  • Ustawienie młynka: 12
  • Kolorowy ekran dotykowy TFT
  • Profile użytkowników: 6
  • Ustawienie temperatury: 3

Warianty napojów

  • Americano
  • Café au Lait
  • Caffe crema
  • Cappuccino
  • Espresso
  • Płaska biel
  • Latte macchiato
  • Ristretto

Inne funkcje

  • Automatyczne płukanie i odkamienianie
  • Zdejmowana jednostka spalania
  • Pokrywa aromatu
  • Szybka grzałka

Dane techniczne

  • Kolor: czarny
  • Napięcie: 230 V
  • Pojemność zbiornika na wodę: 1,7 l
  • Typ grzałki: Grzałka ze stali nierdzewnej
  • Pojemność ziarna kawy: 450 g
  • Ciśnienie pompy: 15 bar
  • Zużycie: 1500 W

Waga i wymiary

  • Waga: 11-12,4 kg
  • Wymiary (szer. x gł. x wys.): 287 x 487 x 396 mm

Specyfikacje ogólne

  • Przygotowanie z mlekiem: zewnętrzna karafka na mleko
  • Moc aromatu
  • Ilość kawy
  • Temperatura napoju
  • Ilość pianki

Usługa

2-letnia ogólnoświatowa gwarancja

Zrównoważony rozwój

Ustawienia ECO

Etykieta energetyczna: Klasa B

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30034 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni