S5887/10 GOLARKA PHILIPS

- 12%

zdjęcie ilustracyjne

S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
S5887/10 GOLARKA PHILIPS
Kod produktu
741016553
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 20
3 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

S5887/10 Golarka Philips

Do golenia na sucho i mokro

Bardzo funkcjonalna, elegancka i szara golarka Philips S5887/10.

Głowice obrotowe 360-D

Głowice urządzenia obracają się o 360° i podążają za konturami twarzy, zapewniając optymalny kontakt ze skórą.

Czujnik adaptacji zasilania

Automatycznie dostosowuje moc dla łatwego i delikatnego golenia.

Warstwa powierzchniowa z mikrogranulkami

Warstwa ta zmniejsza tarcie i ułatwia poruszanie się po twarzy.

Blokada podróżna i przypomnienie o czyszczeniu

Urządzenie jest wyposażone w blokadę podróżną i funkcję przypomnienia o czyszczeniu.

3-poziomowy wskaźnik naładowania

Urządzenie jest wyposażone w 3-stopniowy wskaźnik naładowania.

Trwałość do 60 minut

Po pełnym naładowaniu urządzenie działa do 60 minut.

Czas ładowania ok. 1 godz.

Ładowanie urządzenia trwa około 1 godziny.

Akcesoria

  • Walizka podróżna
  • Nakładka ochronna
  • Kabel USB-A (zasilacz nie wchodzi w skład zestawu)

Wymienna głowica typu SH71

Wymienne głowice typu SH71 są przeznaczone dla tego modelu.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Marka
Typ maszyny
Golenie na mokro
Typ głowicy golącej
Liczba maszynek do golenia / ostrzy
Wskaźnik ładowania

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29784 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni