Robot kuchenny STM 7874RD SENCOR
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Robot kuchenny STM 7874RD firmy SENCOR
Niezwykle wydajny robot z silnikiem o mocy 1000 W i 6-letnią gwarancją.
Wytrzymały, całkowicie metalowy korpus z metalowymi przekładniami i 3 wyjściami.
Wyświetlacz LED ze wskazaniem czasu pracy i funkcją odliczania.
Sencor Smart Power & Energy dla optymalnej prędkości.
Zmienna regulacja prędkości z wolnym startem i 8 biegami.
Funkcja pulsacyjna i oświetlenie LED misy miksującej.
Pojemniki ze stali nierdzewnej
- 4,5 l pojemnik ze stali nierdzewnej z uchwytem i skalą pomiarową
- 3 l pojemnik ze stali nierdzewnej ze skalą pomiarową
- Blender o pojemności 1,5 l wykonany z TRITANIUM WOLNEGO OD BPA
Przezroczysta pokrywa miski z otworem do napełniania ułatwiającym dodawanie składników.
Plastikowa pokrywa do przechowywania pojemnika ze stali nierdzewnej.
Planetarny system ugniatania, mieszania i ubijania
- Zapewnia mieszanie zawartości miski bez pozostałości
- Przystawki obracają się wokół własnej osi i jednocześnie wokół osi przekładni.
- Umożliwia przetworzenie 100% zawartości misy, gwarantując idealne wymieszanie składników.
Bagnetowy system mocowania umożliwia szybki montaż i wymianę.
Wyjmowana misa i akcesoria ułatwiają czyszczenie nawet w zmywarce.
Blokada w górnym położeniu wahacza.
Akcesoria
- Maszynka do mielenia mięsa na grubo i drobno
- 3 nasadki do ugniatania, ubijania i wyrabiania lekkich ciast
- Hak do ugniatania, trzepaczka do mieszania w kształcie litery A, trzepaczka balonowa do ubijania
- Specjalna trzepaczka do ugniatania FLEXI nadaje się do wyrabiania delikatnych ciast
- Przedłużenie do przygotowywania kiełbas w 2 szerokościach
- Forma do cukierków
Robot może ubić do 8 białek jaj.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.