MUM58NP60 BOSCH ROBOT KUCHENNY
2 050,02 zł
1 377,26 zł
1 119,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Robot kuchenny Bosch MUM58NP60
Ekstremalna wydajność dla doskonałych rezultatów
Silnik o mocy 1000 W tego robota kuchennego poradzi sobie z najtwardszymi ciastami. Może przetworzyć do 1 kg mąki ze składnikami na gładkie ciasto.
Mieszanie planetarne 3D
Szybkie i bardzo dokładne mieszanie wszystkich składników zapewnia mieszanie planetarne 3D. Robot ma 7 prędkości i stopień momentu obrotowego.
Komfort i wszechstronność
Robot może być doposażony w indywidualne akcesoria specjalne. Oferuje automatyczną pozycję parkowania dla wygodnej obsługi i łatwego napełniania miski.
EasyArmLift
EasyArmLift umożliwia prostą i łatwą obsługę ramienia wielofunkcyjnego za pomocą jednego przycisku.
Akcesoria
- Profesjonalny zestaw do ciasta zapewniający doskonałe rezultaty
- Trzepaczka do mieszania z silikonową krawędzią
- Trzepaczka do ubijania (całkowicie metalowa z regulowaną wysokością)
- Hak ugniatający z zabezpieczeniem przekładni
- Niszczarka do pracy ciągłej z trzema tarczami
- Szklany blender o pojemności 0,8 l
Materiał i konstrukcja
Panele boczne ze szczotkowanej stali nierdzewnej o metalicznym wyglądzie. Duża misa (3,9 l) ze szczotkowanej i polerowanej stali nierdzewnej na 2,7 kg gąbki lub 1,9 kg ciasta drożdżowego.
Bezpieczeństwo
Wszystkie tworzywa sztuczne mające kontakt z żywnością są wolne od BPA. Robot posiada gumowe nóżki zapewniające dodatkową stabilność i wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zabezpieczeniu przed przeciążeniem.
Kolor
Różowy
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.