Robobloq Qobo - Programowalny ślimak interaktywny dla dzieci, 3-8 lat

MARATON
- 1%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

Robobloq Qobo - Programowalny ślimak interaktywny dla dzieci, 3-8 lat
Robobloq Qobo - Programowalny ślimak interaktywny dla dzieci, 3-8 lat
Robobloq Qobo - Programowalny ślimak interaktywny dla dzieci, 3-8 lat
Robobloq Qobo - Programowalny ślimak interaktywny dla dzieci, 3-8 lat
Kod produktu
31069801
OEM
RB-15010001
Producent
OZOBOT
Punkty lojalnościowe: 24
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Robobloq Qobo - Programowalny ślimak interaktywny dla dzieci, 3-8 lat

Czujesz, że Twoje dzieci straciły panowanie nad klasycznymi zabawkami i wolisz sięgnąć po telefon komórkowy? Zmieńmy to za pomocą programowalnego świdra Robobloq Qobo. Ta interaktywna zabawka wciąga dzieci w akcję i uczy je wielu nowych umiejętności. W dobie inteligentnych technologii potrzebujemy inteligentniejszych zabawek.

Robobloq Qobo to jedna z tzw. zabawek PAROWYCH, które pomagają dzieciom uczyć się w zabawny sposób. Zarówno dziewczęta, jak i chłopcy czują, że tylko się bawią i nawet nie dostrzegają, że uczą się nowej wiedzy. Interaktywny ślimak pomaga rozwijać logiczne myślenie, uczy podstaw programowania i języka obcego.

Nowoczesna zabawka zachwyca nie tylko wysokiej jakości zaawansowaniem technicznym, ale także atrakcyjnym wyglądem. Ponadto jest kompatybilny z LEGO, a Twoje dzieci mogą ozdobić ślimaka zgodnie ze swoimi życzeniami. Zestaw zawiera 30 kart do gry, które można układać w puzzle.

Qobo - Interaktywny ślimak dla przedszkolaków

Interaktywna zabawka Robobloq Qobo jest odpowiednia dla dzieci w wieku od 3 do 8 lat. Nauczą się praktycznego programowania przy pomocy programowalnego świdra i zestawu fizycznych kart. Rozgrywce towarzyszy 15 lekcji szkoleniowych i wyzwań opartych na praktycznych doświadczeniach. Dzieciom znacznie łatwiej przyswaja nowe umiejętności poprzez dotyk i praktyczne rozwiązywanie problemów.

Dostępny jest również tryb swobodny z mapą, na której dzieci układają karty w logiczny układ, tak aby Qobo znalazł diament. W czasie swojej podróży wspólnie z nim uczy się języka obcego i kolorów, angażuje się także w ruch - np. tańcząc do muzyki.

STEAM - nowoczesna forma nauczania

Przy pomocy mądrego ślimaka i kart do gry dzieci uczą się nowych umiejętności, nie zdając sobie z tego sprawy. Czują, że tylko się bawią, a jednocześnie nieświadomie zdobywają całą gamę nowej wiedzy. Qobo wciąga ich w akcję i pomaga rozwijać umysły w różnych obszarach - myślenie w języku obcym, nauka rozpoznawania kolorów, doskonalenie motoryki podczas tańca, logiczne myślenie przy planowaniu trasy. Gra kompleksowo rozwija wyobraźnię i kreatywność dzieci oraz uczy samodzielności przedszkolaków w rozwiązywaniu problemów. A wszystko to bez użycia przemocy, co jest dla nich bardzo zabawne.

Pakiet zawiera:
- interaktywny ślimak, którego korpus składa się z 4 głównych części - wewnętrznego mechanizmu odczytującego informacje z kart; interaktywne usta-dotyk, które potrafią mówić; kolory zmieniające się boki pocisku i górę pocisku z płytą kompatybilną z zestawami LEGO
- zestaw 30 kart programujących o różnych funkcjach. Karty można łączyć ze sobą jak puzzle, tworząc złożoną funkcję programistyczną. Górna część kart nosi alfabet Braille'a, więc gra jest odpowiednia również dla dzieci niewidomych.
- mapa do swobodnej zabawy, która pokazuje np. Wieżę Eiffla, Pałac Buckingham czy Wielki Mur Chiński
- kabel do podłączenia Qobo do komputera w celu programowania PC. Służy również jako kabel ładujący do ślimaka
- Podręcznik zawierający 15 różnych lekcji szkoleniowych i wyzwań

Kontrola kodowania

Ślimak Qobo ma wbudowany system w korpusie powłoki, który może odczytywać kodowanie z poszczególnych kart programujących. Opakowanie zawiera 2 zestawy kart - kierunkowe i karty z funkcją.

W grze swobodnej Twoim zadaniem jest doprowadzenie postaci z karty Start do karty Diamentu. Pomogą nam w tym kierunkowe karty programowania - skręcanie w lewo, skręcanie w prawo i do przodu. Połącz karty razem jako układankę, a Qobo będzie postępował zgodnie z instrukcjami na karcie.

Istnieją również karty kierunkowe z funkcją pętli - zawsze ma początek i koniec. Do wyboru są karty z powtórzeniami 3x i 6x. Umieść świder na zakładce nawrotu, a następnie wprowadź kierunkowskazy, aby zakończyć nawrót. Następnie umieść interaktywnego ślimaka na mapie i naciśnij przycisk uruchamiania, aby poinstruować Cię, aby postępować zgodnie z instrukcjami.

Drugi zestaw kart wyświetla obrazy ze ścieżką dźwiękową lub innym zadaniem. Znajdziesz tu np. kartkę z radiowozem, pociągiem, jabłkiem, fioletową lub niebieską, kartę rzeczną lub 2 karty muzyczne, na które wjeżdża ślimak i uruchamia muzykę, do której dzieci mogą tańczyć Dom. Krótko mówiąc, zabawa w każdym calu.

Kodowanie wyższego poziomu

Dla zaawansowanych graczy istnieje możliwość podłączenia interaktywnego ślimaka do komputera. Zabawkę można w prosty sposób podłączyć do komputera PC za pomocą dołączonego do zestawu kabla do parowania.

Pobierz Robobloq na swój komputer i rozpocznij bardziej złożone programowanie. Kodowanie za pośrednictwem aplikacji jest również odpowiednie dla starszych dzieci w wieku 6-17 lat, dla których stanowi wejście w świat programowania.

Specyfikacja techniczna

Nowoczesna forma nauczania STEAM
Słowo mówione
Używaj bez baterii
Kompatybilny z zestawem LEGO
Braille'a na kartach puzzli
Gra dla dzieci w wieku 3-8 lat

Parametry

Rodzaj produktu
Produkt
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29780 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

85% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni