QT1510E0 PAROWNICA DO UBRAŃ TEFAL
1 189,89 zł
966,24 zł
785,56 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Parownica do ubrań Tefal QT1510E0
Skuteczny pomocnik w pielęgnacji ubrań.
Wydajny i szybki
Moc 2980 W i wyrzut pary 45 g/min gwarantują szybkie i wydajne gotowanie na parze. Uderzenie pary do 90 g/min pokona nawet najtrudniejsze zagniecenia.
Higieniczne i bezpieczne
Działanie dezynfekujące eliminuje do 99,9% wirusów i bakterii, zapewniając bezpieczną i zdrową pielęgnację ubrań.
Praktyczny i wygodny
- Czas rozgrzewki tylko 70s.
- Pojemność zbiornika na wodę 1 l.
- Automatyczne wyłączanie dla bezpiecznej obsługi.
- Kabel o długości 3 m ułatwiający użytkowanie.
Wbudowana inteligentna tablica
Zintegrowana deska regulowana w 3 pozycjach dla maksymalnej wydajności i lepszej ergonomii.
Łatwa obsługa
- Podwójny drążek teleskopowy do regulacji wysokości.
- Przycisk włączania/wyłączania dla łatwej obsługi.
- Kontrolka gotowości pary.
- Miejsce do przechowywania przewodu zasilającego: haczyk.
- Hak na drzwiach ułatwiający zawieszenie.
Odłączana podstawa i kółka
Odłączana podstawa i kółka ułatwiają przenoszenie i przemieszczanie.
Włącz pralkę Tefal QT1510E0 do swojego domu i ciesz się idealną pielęgnacją swoich ubrań!
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.