Przejściówka z Thunderbolt 3 (USB-C) na Thunderbolt 2

- 11%

zdjęcie ilustracyjne

Przejściówka z Thunderbolt 3 (USB-C) na Thunderbolt 2
Przejściówka z Thunderbolt 3 (USB-C) na Thunderbolt 2
Przejściówka z Thunderbolt 3 (USB-C) na Thunderbolt 2
Kod produktu
AH1319982-MMEL2SK
OEM
MMEL2ZM/A
Producent
APPLE
Punkty lojalnościowe: 11
0 ocen
W magazynie 20 szt, we wtorek u Ciebie

249,90 zł

222,78 zł

181,12 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 219,53 zł
W magazynie 20 szt, we wtorek u Ciebie

222,78 zł

249,90 zł

181,12 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Przejściówka z Thunderbolt 3 (USB-C) na Thunderbolt 2

Adapter, który otwiera nowe możliwości łączności.

Przegląd

Adapter ten umożliwia podłączenie urządzeń Thunderbolt lub Thunderbolt 2, takich jak zewnętrzne dyski twarde lub stacje dokujące Thunderbolt, do dowolnego portu Thunderbolt 3 (USB-C) w MacBooku Pro.

Dzięki dwukierunkowej konstrukcji można również podłączyć nowe urządzenia Thunderbolt 3 do komputera Mac z Thunderbolt lub Thunderbolt 2 i macOS Sierra.

Wyświetlacze

Przejściówka może być również używana do podłączania wyświetlaczy Thunderbolt, takich jak Apple Thunderbolt Display lub LG Thunderbolt 2, do dowolnego portu Thunderbolt 3 (USB-C) w MacBooku Pro.

Należy pamiętać, że w przypadku korzystania z tej przejściówki z wyświetlaczem Apple Thunderbolt Display wymagane jest oddzielne zasilanie, ponieważ wyświetlacz nie przesyła wystarczającej ilości energii przez przejściówkę.

Uwaga

Adapter nie obsługuje wyświetlaczy ze złączem DisplayPort, takich jak Apple LED Cinema Display, ani wyświetlaczy innych firm ze złączem DisplayPort lub Mini DisplayPort.

Zawartość opakowania

  • Adapter Thunderbolt 3 (USB C) do Thunderbolt 2

Specyfikacja techniczna

  • Thunderbolt 2
  • Thunderbolt 3 (USB-C)
  • USB-C

Gwarancja: 1 rok

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni