Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR

zdjęcie ilustracyjne

Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Prostownica do włosów SHI 1100BK SENCOR
Kod produktu
741009071
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 10 szt, w czwartek u Ciebie

60,16 zł

59,90 zł

48,70 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 59,90 zł
W magazynie 10 szt, w czwartek u Ciebie

59,90 zł

60,16 zł

48,70 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Prostownica do włosów SENCOR SHI 1100BK

Stylowa fryzura w zaledwie kilka chwil! SENCOR SHI 1100BK to prostownica do włosów, która doskonale wyprostuje nawet kręcone włosy.

Projektowanie i budowa

SENCOR SHI 1100BK jest wykonana w eleganckiej czerni z subtelnymi czerwonymi elementami. Jej smukła konstrukcja jest idealna do prostowania włosów i modelowania loków.

Specyfikacja techniczna

  • Temperatura: 220 °C
  • Rozmiar powierzchni prasowania: 100 × 25 mm
  • Moc: 45 W
  • Wymiary (długość × głębokość × wysokość): 285 × 32 × 36 mm
  • Waga: 235 g

Bezpieczeństwo

Żelazko posiada blokadę bezpieczeństwa podczas otwierania i zamykania. Przewód zasilający obraca się o 360°, aby zapobiec skręcaniu i plątaniu. Przewód jest również owinięty tkaniną ochronną dla maksymalnego bezpieczeństwa.

Komfort użytkownika

Dzięki ultralekkiej konstrukcji, ważącej zaledwie 235 g, żelazko jest bardzo wygodne w obsłudze. Kabel o długości 180 cm zapewnia maksymalny komfort podczas użytkowania.

Powierzchnie do prasowania

Powierzchnie prasujące mają tytanową powierzchnię dla maksymalnego komfortu i najlepszych rezultatów. Zoptymalizowany transfer ciepła zapewnia najbardziej komfortowe użytkowanie.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Temperatura
Jonizator

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni