Prostownica do włosów Remington Keratin Therapy Pro S8590, 5 temperatur, szybkie nagrzewanie, automatyczne wyłączanie, etui

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Prostownica do włosów Remington Keratin Therapy Pro S8590, 5 temperatur, szybkie nagrzewanie, automatyczne wyłączanie, etui
Prostownica do włosów Remington Keratin Therapy Pro S8590, 5 temperatur, szybkie nagrzewanie, automatyczne wyłączanie, etui
Prostownica do włosów Remington Keratin Therapy Pro S8590, 5 temperatur, szybkie nagrzewanie, automatyczne wyłączanie, etui
Prostownica do włosów Remington Keratin Therapy Pro S8590, 5 temperatur, szybkie nagrzewanie, automatyczne wyłączanie, etui
Kod produktu
3P7322878
OEM
S8590
Producent
Remington
Punkty lojalnościowe: 7
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Prostownica do włosów REMINGTON S8590 zapewnia proste i gładkie włosy dzięki innowacyjnej technologii.

Opis produktu
Przygotuj się na stylizację bez żalu z nową prostownicą Keratin Therapy Pro - maksymalna ochrona włosów. Ta niesamowita prostownica łączy w sobie zaawansowaną powierzchnię ceramiczną z funkcją czujnika ochrony termicznej, która monitoruje poziom nawilżenia włosów i odpowiednio dostosowuje temperaturę. Rezultatem są zdrowsze, bardziej lśniące włosy i do 57% większa ochrona przed uszkodzeniami włosów.


Parametry techniczne
Do 57% większa ochrona przed uszkodzeniami i łamaniem się włosów*Bez efektu naprawczego
Keratin Protective Technology = powierzchnie do prasowania wykonane z ulepszonej ceramiki z keratyną i czujnikiem ochrony termicznej
Czujnik ochrony termicznej z przełącznikiem i ikoną wskaźnika
Zintegrowany wyświetlacz cyfrowy, 5 ustawień temperatury 160 - 230 °C
Szybkie nagrzewanie w 15 sekund - sygnał dźwiękowy sygnalizujący gotowość
Dłuższa powierzchnia prasowania 110 mm
Pływające powierzchnie dla idealnego nacisku na włosy
Blokada ustawień temperatury
Funkcja Turbo boost do szybkiego nagrzewania do najwyższej temperatury
Automatyczne wyłączanie bezpieczeństwa
Zamykane powierzchnie do prasowania
Luksusowa obudowa ogniotrwała
Napięcie uniwersalne
Kabel obrotowy

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30022 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni