Profesjonalny elektrochemiczny tester alkoholu ALKOHIT X3
496,42 zł
419,09 zł
340,72 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Alkomat ALKOHIT X3 Alkohit X3 to zaawansowany technologicznie alkomat przeznaczony głównie do użytku osobistego. Alkohit X3 to urządzenie przeznaczone do pomiaru stężenia alkoholu w wydychanym powietrzu. Wykorzystuje najnowszą technologię czujników elektrochemicznych, które są stosowane we wszystkich alkomatach policyjnych. Alkohit X3 zapewnia dokładny i wiarygodny pomiar, a także prostą i wygodną obsługę. Dane techniczne: Sprawdzony platynowy sensor elektrochemiczny Zakres pomiarowy: 0,000 - 5,000 ‰ (0,000 - 2,380 mg/l) Wynik powyżej 2,000 ‰ jest wyświetlany jako HI Dokładność: ±5% Kolor: czarny Wymiary: 105 mm × 52 mm × 24 mm Waga: 105 g (80 g bez baterii) Warunki pracy: Temperatura: 10 oC do 40 oC Wilgotność: od 10% do 85% Warunki przechowywania: 0 oC do 50 oC Wyświetlacz: LCD 4 cyfry (0.000 BAC), wyświetla trzy cyfry po przecinku, które są podświetlone na niebiesko Licznik testów Pamięć: 5 ostatnich wyników Jednostki pomiaru: analizator oddechu wyświetla wynik w promilach (‰), do wyboru: mg/l, % Bateria: 2 baterie alkaliczne AAA 1,5 V 24 miesiące gwarancji na Alkohit X3 24 miesiące gwarancji na czujnik elektrochemiczny Zestaw zawiera: Analizator oddechu Alkohit X3 2 baterie AAA 1,5 V 5 ustników - każdy indywidualnie zapakowany Instrukcja obsługi: Mapa limitów BAC w Europie Karta gwarancyjna: Dokument kalibracyjny od producenta Opakowanie
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.